Цими днями 40 років тому німецька компанія Mercedes-Benz вперше продемонструвала модель G-Class (W460). Серійний позашляховик показували у французькій Тулоні з 4 по 9 лютого 1979-го.
Автомобіль розробили як військовий транспорт для іранського шаха Мохаммеда Реза Пехлеві. На той момент він був акціонером німецької марки. Серійну цивільну версію показали 1979-го. Модель випускають до нині. З моменту випуску вона зберігає свій зовнішній вигляд незалежно від модифікації.
Авто отримало заводське позначення W460. Машина мала скромний інтер'єр, але гарну ходову частину. Повний привід мав міжосьове блокування диференціала. У якості опції пропонували блокування на передній і задній осях. Рамна конструкція і нерозрізні мости з пружинною підвіскою забезпечували високу прохідність за межами доріг з твердим покриттям.
На вибір покупців пропонували дизельні версії 240 GD і 300 GD, а також бензинові 230 G і 280 GE. Машини першої серії 460 оснащували рядними чотирьох-, п'яти- і шестициліндровими бензиновими і дизельними моторами потужністю до 156 к. с. Авто випускали з м'яким і металевим дахом. Фургон мав глухе заднє скло.
Гамма моделей включала п'ять варіантів кузова: відкритий, трьохдверний і п'ятидверний універсали, фургон у двох варіантах - короткобазний (2400 мм) і довгобазний (2850 мм).
Для підвищення комфорту і безпеки під час модернізації G-Class в стандартне оснащення увійшли різні електронні системи - управління роботою силового агрегату і повнопривідною трансмісією. Серед додаткових опцій - оздоблення салону деревом або встановлення анатомічних крісел для водія і переднього пасажира.
1989-го на честь 10-річчя моделі випустили модифікацію 230 GE Classic. Вона мала обмежену серію - 300 екземплярів. Відмінність від інших її пофарбували у незвичний колір металік.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як змінювався Mercedes-Benz: добірка реклами
У 1990-му на Франкфуртському автосалоні презентували нове покоління G-класу - автомобіль Mercedes-Benz W463. Виробники оновили салон автомобіля: з'явилися дерев'яні вставки і шкіряна оббивка.
Протягом наступних років компаіня проводила рестайлінг моделі. Зміни торкалися силового агрегату, приладової панелі, коробки передач, електроніки, появою різних функцій. Після поновлення в 2005 році потужність мотора збільшилася до 476 к.с.
На початку 2018 року на автосалоні в Детройті показали третє покоління моделі. Заводський індекс - W463
Німецька компанія Mercedes побудує в Польщі завод з виготовлення акумуляторів для своїх електромобілів. Фабрика не займатиметься виготовленням одиничних акумуляторних комірок. На ній збиратимуть акумуляторні блоки. У будівництво в місті Явір, що за 100 км від кордону з Німеччиною, інвестують € 200 млн.
Коментарі