На автосалоні в Женеві корейський автовиробник Kia представить черговий концепт, який повинен стати прототипом для майбутньої новинки в В-сегменті. З погляду дизайну автомобіль виглядає вельми футуристично, а погляду "начинки" - цілком серійно.
Сам автовиробник називає новинку "машиною для ентузіастів". Виглядає Provo дійсно неоднозначно. Втім, статус концепту дозволяє творити з дизайном автомобіля практично все, що завгодно. Малювали автомобіль в дизайн-студії Kia у Франкфурті.
Прем'єрою Provo корейський автовиробник натякає на свої плани по розширенню присутності в У-сегменті. Довжина машини становить всього 3,88 м, ширина - 1,77 м, висота - 1,35 м. Колісна база становить 2,53 м. Решітка радіатора та фари заховані за єдиної скляною панеллю. Причому "фари" складаються з 850 LED-світлодіодів, які можна програмувати на певний рівень освітлення. У Provo багато карбону. Цей матеріал не тільки знижує вагу машини, але і дозволяє створювати практично будь-які форми.
Хетчбек отримав "розумну" силову установку, яка складається з турбованого бензинового двигуна і електромотора, який приводить в рух задні колеса і може використовуватися як самостійний двигун на низьких швидкостях. 1,6-літровий GDi розвиває 204 к.с. потужності та поєднується з 7-ступінчастою DCT-трансмісією (першої в машинах Kia). Електромотор використовує енергію, яка накопичується під час рекуперації при гальмуванні, і може додати ще 45 "коней".
За заявами компанії, конкретних планів на серійне виробництво концепту Provo поки що немає. Однак нинішні зусилля компанії по виведенню на ринок емоційних, динамічних і доступних за ціною автомобілів (наприклад, Kia pro_cee'd GT) дозволяють припустити, що в модельній лінійці Kia має знайтися місце і для такої моделі як Provo.
Коментарі