Канадська компанія Felino, яка була заснована колишнім гонщиком Антуаном Бессетом, розповіла про свою першу модель.
Легкий суперкар з "вісімкою" від Corvette поки що носить статус прототипу, але в компанії розраховують запустити серійну версію під ім'ям cB7 вже до 2015-го.
Автомобіль примітний незвичайним дизайном, карбоновим кузовом і масою всього в 1135 кг разом з ідеальним розподілом ваги по осях.
Габаритна довжина двохдверки складе 4191 мм при 1930 мм ширини і 1143 мм висоти. Колісна база - 2451 мм. Крім того, cB7 отримає регульовану підвіску, високоефективні гальма з шести - і чотирьохпоршневими супортами та 355-міліметровими дисками, а також задній привід. Ну а в рух його буде приводити 6,2-літровий V8 потужністю 525 конячок, з'єднаний з 6-ступінчастою механікою.
Теоретичний список особливостей автомобіля поповниться карбоновими сидіннями з шеститочковими ременями безпеки, системою запису телеметрії, опціональними карбон-керамічними гальмами і секвентальною коробкою передач.
Попередній цінник на cB7 близько $100 000.
Легкий суперкар з "вісімкою" від Corvette поки що носить статус прототипу, але в компанії розраховують запустити серійну версію під ім'ям cB7 вже до 2015-го.
Автомобіль примітний незвичайним дизайном, карбоновим кузовом і масою всього в 1135 кг разом з ідеальним розподілом ваги по осях.
Габаритна довжина двохдверки складе 4191 мм при 1930 мм ширини і 1143 мм висоти. Колісна база - 2451 мм. Крім того, cB7 отримає регульовану підвіску, високоефективні гальма з шести - і чотирьохпоршневими супортами та 355-міліметровими дисками, а також задній привід. Ну а в рух його буде приводити 6,2-літровий V8 потужністю 525 конячок, з'єднаний з 6-ступінчастою механікою.
Теоретичний список особливостей автомобіля поповниться карбоновими сидіннями з шеститочковими ременями безпеки, системою запису телеметрії, опціональними карбон-керамічними гальмами і секвентальною коробкою передач.
Попередній цінник на cB7 близько $100 000.
×
Коментарі