Страхові компанії в Україні змінюють принципи роботи на час загальнонаціонального карантину.
Компанії звели до мінімуму кількість співробітників в офісі, при цьому режим роботи залишився колишнім.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Під час карантину не можна буде зареєструвати автомобіль
Також страховики дозволили подавати документи на виплату онлайн. Оригінали документів готові приймати пізніше, після карантину. Всі консультаційні питання компанії намагаються вирішувати віддалено.
Як повідомити про страховий випадок
Наразі робочі відділення працюють у 2 варіантах - прийом клієнтів по одному, або формат роботи "закритих дверей". Офіси компаній отримали інструкції щодо правил безпечної комунікації і намагаються зменшити можливі контакти.
"Це стосується розрахунків, які приймаються безконтактним шляхом, оплатою картами. Оформлення страхових полісів відбувається через електронну пошту та інтернет-магазин компанії", - говорять у СК "PZU Україна".
Чи змінилася процедура страхування
Клієнта, після його звернення, продовжує вести конкретний фахівець компанії. Він, як і раніше, збирає документи, консультує щодо подальших дій, організовує огляд автомобіля, узгоджує всі дії із СТО.
"Все робиться для того, щоб у клієнта залишалося відчуття захищеності, і не виникло відчуття, що від нього дистанціювалися", - говорить директор департаменту врегулювання збитків регіональної мережі СК "Арсенал Страхування" Костянтин Палазов.
Чи потрібно їхати в офіс
Приїзд клієнта безпосередньо в офіс страхової компанії - не обов'язковий. Згідно із законом, повідомлення про подію потрібно подати протягом 3 робочих днів. Усі документи можна оформити і передати страховику дистанційно. Також існує електронний поліс ОСАГО.
Відповідно до законодавства, телефонне повідомлення про ДТП фіксується страховиком в електронному вигляді, є підтвердженням повідомлення про страховий випадок і підлягає тривалому зберіганню.
В умовах карантину, щоб дати можливість представнику страховика оглянути пошкоджений автомобіль протягом 10 робочих днів, для цього не обов'язково приїжджати в офіс.
Як діяти у випадку з медичним страхуванням
Всі процеси налаштовані таким чином, що переважна кількість клієнтів отримують медичну допомогу в лікарнях, не сплачуючи своїх грошей при обслуговуванні, а звернення в зв'язку із захворюванням фіксується в телефонному режимі через колцентр.
Заяви на виплату самостійно витрачених клієнтом коштів за договорами добровільного медичного страхування в період карантину будуть прийматися тільки поштовими відправленнями або кур'єрською доставкою.
Як змінилися терміни врегулювання
Інструменти віддаленої комунікації і паралельне розвантаження трафіку в офісах допомогли в деяких випадках прискорити процес отримання грошей клієнтами.
"У перший день карантину ми виплатили майже 3,5 млн грн. Це на 70% більше, ніж ми платимо зазвичай. Ми збільшили кількість транзакцій, пов'язаних із перерахуванням грошей по страховим подіям", - говорить Палазов.
В умовах зростаючого курсу валют високий ризик підвищення вартості ремонту за період узгодження страхового відшкодування і його виплати.
Коментарі