Українці часто модифікують останню задньопривідну модель ВАЗ.
Здебільшого переробки торкаються двигуна та інтер'єру. Це зумовлено тим, що у автомобіля недостатньо потужності та комфорту.
Автомобіль випускали з 1982 по 2012 роки. А у Єгипті збірку проводили до 2014 року.
"Сімка" - це покращена версія автомобіля ВАЗ 2105. На експорт її відправляли під назвами Lada Nova, Lada Riva, Lada 1500.
У СРСР сьому модель Жигулів називали "радянським мерседесом", оскільки ця модель була найкомфортніша та найдорожча у лінійці ВАЗ. Проте цього комфорту нині недостатньо. Тому ВАЗоводи встановлюють сидіння від іномарок та кермові колеса різних фірм.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як в Україні тюнінгують Honda Civic
По кузову рідко бувають кардинальні зміни. Зазвичай власник обмежуються простими пластиковими обвісами, іншими дзеркалами та дверними євроручками.
ВАЗ 2107 випускали із різними двигунами, були й інжекторні. Сьогодні ж часто власники ставлять двигуни від новіших моделей. Наприклад 16-клапанні двигуни від Lada Priora. Також є екземпляри з двигуна від BMW.
Також часто з "сімок" роблять "турбо-тази" - на серійні двигуну двигуни встановлюють турбіни. Іноді з таких авто витягують 300 к. с. Крім цього, автомобілісти міняють коробку передач. Зокрема використовують від Polonez.
Цю модель не модифікують для автоперегонів, оскільки для цього використовують простішу модель - ВАЗ 2105. Проте, якщо брати пострадянські країни, "сімки" все ж використовують для гоночних проектів.
Нагадаємо, Автомобілі Lada в Україні користуються популярністю та легко піддаються переробкам. Постійні суперечки про те, чи 2-дверний кращий за 4-дверний варіант, стимулюють власників цих авто до тюнінгу і відстоювати свою точку зору.
Gazeta.ua пропонує фотодобірку тюнінгованих ВАЗ 2107.
Коментарі