26 травня 1938-го в місті Вольфсбург Адольф Гітлер особисто заклав перший камінь під новобудову заводу Volkswagen.
За 4 роки до цієї події колишній конструктор Daimler-Motoren-Gesellschaft Фердинанд Порше вирішив створити "народний автомобіль".
Найперші прототипи інженер конструював у власному гаражі. Коли Порше зібрав серію з 30 екземплярів, один із зразків протестував особисто Гітлер. В результаті він залишився задоволеним.
Після дворічних випробувань, за час яких прототипи проїхали понад 2,4 млн км, модель, яка тоді мала назву V30, запустили в серійне виробництво. Пізніше мегапопулярний автомобіль отримав прізвисько "Жук".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Моє улюблене авто - "Таврія": турецький музикант не розлучається з українським ЗАЗом
Саме заради Volkswagen Beetle розпочалося будівництво найбільшого європейського автозаводу компанії. А модель стала другим наймасовішим авто в історії людства.
Гітлер хотів, щоб автомобіль міг розвивати швидкість до 100 км/год. Його ціна повинна була становити 1000 рейхсмарок. У цей період стільки ж коштував мотоцикл.
Перші серійні екземпляри зійшли з конвеєра в 1938 році. Масове виробництво розпочалося через вісім років. Випуск Volkswagen 38 припинили в 2003 році. За цей період виготовили 21 529 464 примірники.
За задумом Гітлера, "народний автомобіль" мав уміщати 2 дорослих і 3 дітей. З точки зору німецької пропаганди, це ідеальна сім'я.
Коментарі