Днями у Києві презентували японський електромобіль Nissan Leaf другого покоління. Модель вже почали продавати офіційні дилери виробника в Україні.
Знайомство з новинкою відбулося у комплексі Forrest Club на Мінському проспекті в столиці. Перед входом виставили нові Leaf у різних кольорах. Кожен з них дали випробувати у Київській області дорогами протяжністю понад 160 км.
Leaf нової генерації виглядає сучасніше за свого попередника. Має більше кутастих форм кузова, строгішу лицеву частину. Проте завдяки формі й компонуванні у новинці можна впізнати відому модель електромобіля. Наприклад, над фальш-решіткою радіатора знаходиться лючок роз'єма для зарядки, форма даху – каплеподібна, задні ліхтарі злегка находять на задні стійки кузова.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 8 циліндрів і 3 тонни маси – як їде найдорожчий Infiniti
Коефіцієнт аеродинамічного опору машини став одним із кращих у класі – 0,28. Іншою стала форма днища, також врахували вплив бокового вітру під час руху. Завдяки цим технічним рішенням у дизайні кузова запас ходу Leaf збільшився на 2,5 км, порівняно із попереднім корпусом моделі.
У цій комплектації електромобіль має 17-дюймові легкосплавні диски, FULL LED -фари, LED-протитуманки, камеру заднього огляду
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тягне 3,5 тонни і має повний привід - як їде новий Nissan Navara
Салон машини тепер просторіший, має якісніші матеріали. На торпеді є м'які вставки пластику. По її центру встановлена сучасна мультимедійна система із підтримкою Apple CarPlay і Android Auto.
Кермо у новинки D-подібної форми, його дизайн такий, як і у кросоверів виробника. Маніпулятор між передніми сидіннями стилістично й за принципом дії подібний до того, який встановлювали на першій генерації моделі. Двигун запускається з кнопки. Вона розміщена біля кнопок кліматичного блоку. Там же – регулятори режимів їзди й налаштувань педалі газу.
В Україні Nissan Leaf пропонують в одній комплектації - N-Connecta, із 40-кіловатним акумулятором і 150-сильним двигуном.
У цій комплектації електромобіль має 17-дюймові легкосплавні диски, FULL LED -фари, LED-протитуманки, камеру заднього огляду із роботою на 360 градусів, тонування задніх вікон, систему безключового доступу I-key, клімат-контроль, круїз-контроль, який може зупиняти авто в пробках, систему екстреного гальмування перед автомобілями, систему попередження про перехресний рух позаду тощо. Вартість машини - 962 340 грн.
Зарядити електромобіль можна трьома способами – від побутової розетки на 220 вольт, на 32-амперній зарядці й на швидкісній зарядній станції
"Є ще інтелектуальна педаль акселератора e-Pedal, - говорить Gazeta.ua Дмитро Кондраков, керівник відділу продажу "Ніссан Мотор Україна". – Вона дає змогу плавно прискорюватися і сповільнювати машину без натиску на педаль гальм. Дуже зручна для поїздок у місці. Цікаво, що при сповільнення електромобіля за допомогою цієї педаль стоп-сигнали позаду загоряються так само, як і при користуванні педаллю гальм. Ще в цій комплектації є система автоматичного перемикання світла, інтелектуальна система контролю рядності руху, система моніторингу "сліпих зон", підігрів керма та передніх і задніх сидінь".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тяговитий двигун і азартний характер - тест-драйв нового Nissan Qashqai
До 100 км/год новинка розганяється за 7.9 секунди. Максимальна швидкість моделі - 144 км/год.
"Запас ходу в новинки значно більший ніж у попереднього покоління - 270 кілометрів у змішаному циклі їзди і 389 кілометрів у місті, за методикою WLTP. Це достатньо багато, адже за нашими дослідженнями, власники автомобілів всередньому проїжджають 80 кілометрів за день. Тобто повного заряду батареї нового Leaf їм на три дні точно вистачить" , - каже Дмитро.
Зарядити електромобіль можна трьома способами – від побутової розетки на 220 вольт, на 32-амперній зарядці й на швидкісній зарядній станції.
"Якщо акумулятор до нуля розряджений, то з домашньої 10-амперної розетки він заряджатиметься 21 годину. На 32-амперній зарядці, які можна знайти біля магазинів, заправних станцій, торговельних центрів, процес поповнення заряду займе 7,5 годин, - говорить спеціаліст. – А на швидкісній станції можна зарядитися до 80 відсотків за 40 хвилин. Наприклад, достатньо лишити машину на зарядці біля супермаркету йдете скуповуватися протягом 40 хвилин. Коли повернетеся до машини, вона матиме запас ходу 200 кілометрів".
Даємо гарантію на збереження ємності батареї 8 років або 160 000 км пробігу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий багажник і повно електроніки - на що насправді здатен Nissan X-Trail
Серед країн Східної Європи в Україні чи не найбільше точок для зарядки електромобілів. Всього їх 11200. Більшість із них не є швидкісними й розміщені в обласних центрах. Найбільше – в містах мільйонниках.
"Я теж користувався таким електромобілем. Зарядити його взагалі не є проблемою. Найзручніше ставити машину на нічну зарядку, - говорить Дмитро Кондраков. – Зараз актуальним для автомобілістів стає питання володіння машиною. Тобто у які суму обходиться її обслуговування і скільки витрат вона потребує. У випадку із Leaf, ціна володіння дуже низька. Не потрібно міняти мастило в двигуні. Технічне обслуговування відбувається раз у 20 тисяч кілометрів для заміни фільтра салону, потім на 40 тисячах для заміни гальмівної рідини. На 120 тисячах міняють охолоджуючу рідину".
На електромобіль діє гарантія. На електричні компоненти - 5 років або 100 000 км пробігу.
"Також даємо гарантію на збереження ємності батареї 8 років або 160 000 км пробігу. Тому можна не боятися, що через кілька років щось станеться із акумулятором".
Попередня генерація Nissan Leaf стала найпопулярнішим масовим електромобілем. В Україні понад 5 років він обіймає перші позиції за продажами. За даними виробника, перше покоління цієї моделі сумарно пройшло 4 мільярди кілометрів.
Коментарі