Ексклюзиви
Середа, 05 травня 2021 13:55

Італійці почали продавати "лупатого" електромобіля, який став популярний у США

Італійці почали продавати "лупатого" електромобіля, який став популярний у США
Італійці випустили електричну версію моделі 1957 року Фото: avtopogliad.com.ua

Цього дня 2005 року вперше в італійському автопромі створили сучасний автомобіль із дизайном ретромашини. Це був FIAT-500 на сучасних вузлах. Він мав вигляд Fiat Nuova 500 1957-го.

500-та модель свого часу стала культовою для Італії. Через невеликі розміри, малу ціну й просту конструкцію автівка стала дуже популярною у кінці 1950-х на початку 1960-х. Цю модель виробляли з двоциліндровим двигуном об'ємом 479 см³ і повітряним охолодженням. Всього випустили 4,25 млн автомобілів різних модифікацій. Випуск машини кілька разів подовжували й виробляли до 1975 року.

"На початку 2000-х у автомобільному дизайні панувала деяка криза. Тоді німцям спало на думку зробити нового "Жука" - Volkswagen Käfer. Ту машину спочатку сприйняли байдуже, але потім її продажі стрімко стали збільшуватися. Звісно, вони не стали такими масовими, як у першій половині 20-го століття. Але все ж були на хорошому рівні, порівняно з новими моделями Volkswagen, - розповідає Gazeta.ua автоексперт Микола Руденко. - Італійці вирішили повторити успіх німців. І в них вийшло".

Дизайн новинки перегукувався із моделлю 1957 року подібними дверними ручками, молдингами на лицевій частині, що нагадували старовинні бампери. В оздобленні салону такою було чимало цікавих і оригінальних рішень, зокрема панель приладів з оригінальними циферблатами. Торпеда імітувала емальоване покриття. Всі перемикачі були зроблені з твердого глянцевого пластику, що був схожий на слонову кістку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Відродили довоєнну Skoda Popular

Комплектували авто атмосферним чи турбованим двигуном об'ємом від 0,9 л до 1,4 л, а також 1,3-літровим турбодизелем Multijet. Також встановлювали різні коробки передач - п'ятиступеневу механіку або "автомат". Після 2010-го вийшла в продаж електрична версія із запасом ходу 140 км.

"FIAT-500 став не менш популярним за "Жука". І не лише в Європі. Було декілька факторів, що сприяли успішності моделі. По-перше, на початку 2000-х у моду входили так звані "фанні-кари" - компактні машини із лупатими фарами та невеликими кузовами. Ці моделі були покликані піднімати настрій власникам. По-друге, італійська репліка була недорогою, її можна було купити за тією ж ціною, що й авто подібного класу із сучасним дизайном. По-третє, італійці доволі рано й успішно запустили електричну версію. Її чимало накупили у США. Автомобіль і так простий в управлінні, а з електричним двигуном це було ще простіше. Чимало електрокарів цієї моделі потрапили в Україні з Америки. І в нас на вторинному ринку вони стабільно входять у п'ятірку найпродаваніших".

4 травня 1904 року в Англії випустили перший автомобіль Rolls-Royce. Автомобіль був розрахований на заможних власників.

Зараз ви читаєте новину «Італійці почали продавати "лупатого" електромобіля, який став популярний у США». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 16098
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути