Ексклюзиви
пʼятниця, 26 лютого 2021 19:00

Випробували 5 моделей, серед яких назвуть Авто року
12

Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"
Фото: Володимир Мукан
Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"
Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"
Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"
Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"

Минулого тижня журі із 25 експертів-журналістів випробували машини-претенденти на звання "Автомобіль року 2021". Тест-драйви відбулися саме 10 моделей-фіналістів, серед яких оберуть переможців.

Gazeta.ua пропонує ознайомитися із 5 легковими претендентами на звання "Легковий автомобіль 2021".

Автор: Володимир Мукан
  Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"
Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"

Audi A4

Це рейстайлінгова версія німецького седана. Тестова машина оснащена 2-літровим турбодизелем на 204 кінські сили. Виглядає А4 впізнавано - cтримано й динамічно. Інакшою стала лицева частина, ліхтарі й фари.

Салон у машини просторий і комфортабельний. На високому рівні ергономіка - легко знайти будь-які важелі та перемикачі. Приємно, що чимало фізичних кнопок. Встановлено зручний важіль коробки передач. А також - нову мультимедійну систему із великим монітором і голосовим управлінням.

Автор: Володимир Мукан
  Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"
Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"

Передні сидіння подібні на спортивні - із розвинутою бічною підтримкою і змогою подовжити подушку.

Автор: Володимир Мукан
  Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"
Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"

204-сильний турбодизель тягне автомобіль добре. Рульове керування машини - гостре. Провокує на активну їзду. Під час помітна хороша шумоізоляція й пружна підвіска. Приємно користуватися селектором коробки передач і легко знайти вдале положення у водійському кріслі.

Автор: Володимир Мукан
  Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"
Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"

Citroen C3

Це оновлений французький хетчбек. Інакше стала виглядати передня частина машини і елементи силуету. А саме змінився дизайн пластикової накладки "ейрбемп".

Автор: Володимир Мукан
  Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"
Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"

Салон машини оригінальний і водночас функціональний. На картах дверей встановлені ручки у формі пасочків, незвичної форми дифлектори повітря на торпеді, є вставки кольору кузова машини.

В салоні оновленої версії з'явилися нові елементи оздоблення й крісла. Сидіння нагадують крісла моделі "Кактус". Вони мають у своїй основі спеціальну піну, яка створює ефект сидіння у домашніх кріслах.

Тестова машина оснащена бензиновим двигуном об'ємом 1,2 літра з турбованим двигуном і автоматичною коробкою передач.

Керувати машиною легко. Можна звикнути за кілька хвилин. Добре відчуваються габарити машини, у С3 чудовий огляд із водійського місця.

Автор: Володимир Мукан
  Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"
Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"

Mercedes-Benz E-Class

У фінал конкурсу потрапив саме плагін-гібрид оновленої моделі. Продають її в Україні з минулого року. По-іншому стала виглядати лицева частина машини, задні ліхтарі та елементи салону. У нього нове кермо із сенсорними кнопками, нова мультимедійну систему із голосовим управлінням.

Автомобіль оснащений дизельним і електричним двигуном. Завдяки такій технології машина може споживати близько 6 літрів на 100 кілометрів шляху.

Автор: Володимир Мукан
  Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"
Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"

Стартує машина дуже тихо. На електротязі долає близько 50 км залежно від стилю водіння. Під час їзди на панелі приладів виводиться інформація про роботу двигунів і режим їзди.

Сумарна потужність машини - 306 кінських сил. Під час водіння відчувається запас потужності легковика.

Автор: Володимир Мукан
  Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"
Автомобілі-фіналісти "Авто року 2021"

Porsche Taycan

Це перший серійний електромобіль марки. Цікаво, що кузов машини має найкращу аеродинаміку в історії виробника Porsche - Сх 0,22 коефіцієнту опору повітрю. За конструкцією машина має акумуляторні батареї, розміщені в підлозі. Завдяки таким конструктивним рішенням у моделі два багажники - спереду та позаду.

У рух електромобіль приводить два електродвигуни максимальною сумарною потужністю у 571 кінську силу. На задній вісі встановлена двоступенева трансмісія.

Номінальна ємність акумулятора - 93,4 кВт/годин.

Бортова напруга в Taycan - аж 800 вольт. Для порівняння, у інших електрокарах - 300-400. Це зробили для того, аби машина швидше заряджалася і не мала надмірно товстих дротів

Taycan можна зарядити чотирма способами - від звичайної побутової розетки за понад 9 годин до 100%, від зарядних станцій на наших заправках і в торговельних центрах за 2-3 години, і за 10 хвилин на спеціалізованих станціях Porsche. Саме остання опція робить цю модель революційною в багатьох планах.

 

Skoda Octavia

Машина має абсолютно новий кузов. Вона стала ширшою, має трохи змінений, більш агресивний, стиль. Тестова машина має кузов ліфтбек і традиційно великий багажник - на 600 літрів.

Салон став просторіший. Машина має дорогі оздоблювальні матеріали, як у на клас вищої моделі. Панель приладів - цифрова. Може відображати показники навігатора й попередження. Замість важеля коробки передач встановили селектор, подібний на тумблер. Ним зручно користуватися.

 

Керувати "Октавією" - приємно. Вона має у міру гостре кермо, пружну підвіску й динамічний розгін. Шумоізоляція стала кращою, ніж у попередніх поколінь цієї моделі.

Зараз ви читаєте новину «Випробували 5 моделей, серед яких назвуть Авто року». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути