




Японський автовиробник Honda оприлюднив перші офіційні фотографії "зарядженого" гібрида CR-Z, який був підготовлений у співпраці з тюнінг-ательє Mugen.
Прем'єра автомобіля відбудеться на Фестивалі швидкості в Гудвуді.
Гібридний хетчбек отримав мотор, що розвиває 200 к.с. Цього в Mugen домоглися шляхом інсталяції нагнітача на півторалітровий "атмосферник", що є частиною гібридної силової установки - приріст потужності, таким чином, склав більше 50%. Крім того, тюнерам довелося розробити спеціальну систему синхронізації ICF, щоб скоординувати роботу "зарядженого" ДВС та інших компонентів силового агрегату.
Шоу-кар одержав модернізовану регульовану підвіску, збільшену колію, великі 4-поршневі гальма, новий аеродинамічний обвіс і 17-дюймові колісні диски.
Однак, незважаючи на цілком готовий до конвеєра зовнішній вигляд і внутрішнє наповнення, в серію "заряджений" гібрид не піде. Як раніше заявили в компанії, побудований в єдиному екземплярі прототип так і залишиться прототипом.
Коментарі