Історія назви люксових авто "Мерседес" має кілька інтерпретацій.
Кажуть, що автомобілі назвали на честь дочки Еміля Еллінека. Проте є думка, що це було не ім'я, а прізвисько, повідомили в AUTO-Consulting.
Історія розвитку почалася тоді, коли комерсант і дипломат Еміль Еллінек випадково познайомився у Відні з Готтлібом Даймлером і його партнером Вільгельмом Майбахом, які вже на той момент створювали перші авто у власній компанії Daimler-Motoren-Gesellschaft. Еллінек добре знав автомобілі, які випускали Даймлер і Майбах. Ще 1896 року він прочитав оголошення в газеті і відправився в Каннштатт у Німеччині, щоб замовити для себе 2 машини.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Mercedes-Benz працює над екоакумулятором із графіту
Завдяки такому знайомству, Готтліб Даймлер багато разів запрошував Еміля і його дочку Мерседес на свою віллу на Таубенхаймштрассе в Каннштатті. Під час зустрічей Еллінек намагався переконати Даймлера взяти участь в гонках і тестах на витривалість на власних автомобілях і під своїм власним ім'ям. Він вважав, що майбутнє автомобіля - в швидкості та елегантності. І у нього це вийшло.
Спеціально для участі Еміля Еллінека в гонках у Ніцці 1899 року в Daimler-Motoren-Gesellschaft створили автомобіль "Фенікс" потужністю 28 к. с.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Mercedes показала новий позашляховик із дерев'яним інтер'єром
Кажуть, Еміль Еллінек назвав цю машину "Мерседес", до 10-річчя своєї старшої дочки. Також існує версія, що він сам зареєструвався для участі в гонці під псевдонімом "Мерседес". У той час це було досить поширеним явищем серед гонщиків. За третьою версією, Еллінек назвав свій автомобіль "Мерседес" на честь Діви Марії Милосердної, яку вважав своєю покровителькою.
Є і ще одна версія. Еміль Еллінек, якого вважають також і комерсантом, продавав автомобілі Даймлера і Майбаха. У квітні 1900 року він домовився з автовиробниками про покупку 36 авто. За умови, якщо новий автомобіль, на якому він братиме участь у гонках, назвуть "Мерседесом". Продавати їх збирався у Франції під тим самим ім'ям. Еллінек вважав, що перемога в гонках зробить автомобілі Майбаха і Даймлера всесвітньо відомими.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Запатентували перший двигун потужністю 0,5 к. с.
Перший розроблений Вільгельмом Майбахом гоночний автомобіль Mercedes потужністю 35 к. с. доставили Еллінеку 22 грудня 1900 року. Модель викликала сенсацію в пресі Німеччини, Австрії та Франції, оскільки її технічна складність вражала.
На змаганнях у березні 1901 року автомобілі Mercedes завоювали 4 перших місця і 5 других місць. Вони лідирували в тривалій гонці у підйомі на гору і в спринті довжиною в 1 милю. Глава Французької автомобільної асоціації сказав тоді: "Ми вступили в еру Mercedes". До цього французи вважалися найкращими автовиробниками.
1901 року моделі Mercedes з мотором в 40 к. с. були у американських мільярдерів Рокфеллера, Астора, Моргана і Тейлора.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Mercedes з'явилася нова емблема
Сам Еллінек продав свою партію із 36 машин дуже швидко. Після цього успіху Еміль став офіційним представником торгової марки Daimler в Австро-Угорщині, США і Франції. З тих пір вигнуті написи Mercédès прикрашали радіатори легкових автівок Daimler.
Як товарний знак, назву Mercedes зареєстрували 23 червня 1902-го і захистили законом того ж року 26 вересня. Тоді ж на автосалоні в Парижі на стенді Daimler вивісили портрет доньки Еллінека Мерседес. Документи з достовірністю її імені Мерседес виявили 2012 року.
1903 року Еміль Еллінек змінив собі і дочці прізвище на Еллінек-Мерседес.
Сама ж Мерседес, на честь якої назвали культові авто, не поділяла пристрасті батька до автомобілів і його захоплення гонками. Однак, 2012 року виявили знімок, де Мерседес Еллінек сидить у гоночному автомобілі Mercedes.
Емблема компанії у вигляді трипроменевої зірки з'явилася 1909-го. І її вже називали "Зіркою Мерседес". Сьогоднішня торгова марка з трипроменевою зіркою в лавровому вінку була створена 1925 року. А назву бренду змінили на Mercedes-Benz після злиття компаній Daimler і Benz у червні 1926-го.
Коментарі