




Daihatsu збирається показати на Токійському мотор-шоу прототип компактного родстера DX, який може трансформуватися в один з чотирьох типів кузова.
Кузовні панелі концепту Daihatsu DX виконані з синтетичних смол. Концепт супроводжується цілим набором легких і міцних деталей, з яких можна практично вручну зібрати на одній платформі цілих чотири транспортні засоби.
Згідно з офіційною інформацією, таким шляхом DX поєднує в собі не тільки родстер, але і відкриту машину для трек-днів. Після установки додаткових панелей прототип можна перетворити або на щось середнє між хетчбеком та shooting brake, або в дводверний кросовер. Базовою вважається версія в кузові "родстер" - в такій іпостасі концепт має в довжину 3395 мм з колісною базою 2230 мм, а у висоту - всього 1275 мм.
Під капотом DX встановлений цілком серійний двоциліндровий двигун, що встановлюється на багато малолітражки марки. При обсязі в 660 кубічних сантиметрів він оснащується безпосереднім уприскуванням і турбонаддувом і здатний розвивати до 120 к.с.Однак більш детальні технічні дані, так само як і серійні перспективи концепту, Daihatsu обіцяє оприлюднити в кінці місяця.
Коментарі