четвер, 26 вересня 2019 12:14

Чому не варто встановлювати фіксовану ціну для старих євроблях - пояснення експерта

Чому не варто встановлювати фіксовану ціну для старих євроблях - пояснення експерта
Під час розрахунку вартості розмитнення машини найкраще враховувати її стандарт Фото: vin.go.ua

Найбільші проблеми виникають при розмитненні автомобілів старше 10 років.

Голова Державної митної служби Максим Нефьодов хоче зробити фіксовану ціну за розмитнення старих транспортних засобів із іноземною реєстрацією.

"Я не впевнений, що це хороша ідея, - говорить журналіст і автомобільний оглядач Тарас Брязгунов. - Машини бувають різні - із двигуном на півтора літри і на шість. Недоцільно, щоб власник 10-річного Porsche платив стільки ж, як і людина, яка купила Opel 2000 року випуску".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Почав діяти новий закон про штрафи на дорогах

За словами Нефьодова, оцінити вартість автомобіля, якому 15 років, і дивитися, скільки разів він був битий або пофарбований, для митниці досить важко і проблемно.

"Градація дійсно повинна бути, але не така, як зараз, - додає Брязгунов. - Краще під час розрахунку вартості розмитнення враховувати не коефіцієнт віку машини, а її стандарт - "Євро-2" або "Євро-5".

Комітет із питань фінансів, податкової та митної політики Верховної ради розробляє законодавчі зміни щодо спрощення розмитнення евроблях.

Зараз ви читаєте новину «Чому не варто встановлювати фіксовану ціну для старих євроблях - пояснення експерта». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути