2020 рік змінив звичну реальність, диктуючи нам нові правила. І основне - дотримання дистанції. Безумовно, найбезпечніше дотримуватися дистанції, перебуваючи у власному автомобілі. Але і авто потребує захисту - страхового полісу. Разом з Максимом Межебицьким, першим заступником правління страхової компанії ARX розберемося, які переваги можна отримати з полісом КАСКО.
Продукти КАСКО - наша гордість, ми вже 11-й рік утримуємо звання лідера в цьому сегменті. Понад 10 років тому ми прийняли рішення про те, що основою нашої стратегії буде якість сервісу при врегулюванні. І цей підхід себе виправдав. Ми завжди на крок поереду в частині сервісів та інновацій. Ще у 2012 році ми впровадили сервіс дистанційного врегулювання в КАСКО, що нам дуже допомогло в період карантину в цьому році. В цілому ж ми пропонуємо нашим клієнтам 6 програм КАСКО, на різний бюджет і з різним ступенем захисту.
КАСКО СМАРТ - економія грошей
Безумовно, ми не єдині на ринку, хто намагається пропонувати різні варіації КАСКО. Однак у нас є і абсолютно унікальні послуги, які потребують додаткових інвестицій, що під силу не кожному страховику.
Так, в Україні тільки ARX пропонує своїм клієнтам страховий продукт КАСКО СМАРТ, що дозволяє істотно заощадити в залежності від стилю водіння. Якщо клієнт водить акуратно, він отримує бали, які забезпечують йому знижку. Як це відбувається?
Компанія надає клієнтові телематичний пристрій - безкоштовно, встановлює його в автомобілі. Якщо ви - відповідальний водій, не порушуєте правила, отримуєте можливість платити за страховку КАСКО менше. Тобто діє принцип - плати, як керуєш. До того ж можна поліпшити свій стиль водіння, використовуючи поради та рекомендації з безкоштовного мобільного додатку.
Укладаючи договір, клієнт відразу отримує знижку в розмірі 5%, а в разі отримання достатньої кількості скорингових балів - додаткову знижку при оплаті чергового платежу. Максимальна знижка в перший рік страхування може скласти 30%.
Дистанційне врегулювання - економія часу
Повертаючись до дистанційного врегулювання - ми першими на українському ринку запропонували таку послугу по КАСКО. Основна перевага - клієнтові при настанні страхової події не потрібно їхати в офіс компанії - досить заявити про нього, зателефонувавши в контакт-центр і після відразу їхати на СТО. Відстежувати статус відшкодування збитків можна онлайн. Страхова компанія взаємодіє з СТО - партнерами, пропонуючи закінчену послугу - повністю відремонтований автомобіль з гарантією якості ремонту.
Купівля онлайн - безпека гарантована
В умовах пандемії можливість придбання поліса онлайн стає необхідністю. Повністю онлайн на нашому сайті можна придбати продукт Прямий захист. Це поліс міні КАСКО, який продається в пакеті "Автоцивілка. Все включено" і передбачає покриття на випадок ДТП із другим номером.
Щодо решти продуктів КАСКО працює так звана гібридна модель, коли клієнт може залишити заявку на нашому сайті, співробітник з ним зв'язується, консультує і оформляє договір страхування. При цьому по нашім основним продуктом КАСКО "Все включено" у продавців вже є можливість випустити електронний договір страхування. Зараз ми працюємо наш розширення переліку продуктів, доступних в електронному вигляді.
Ми на ринку 26 років, стабільно виконуючи зобов'язання перед клієнтами. Наприклад, за перше півріччя 2020 року КАСКО ми виплатили 290 млн грн, з них фізичним особам - понад 201 млн грн. З нами клієнтам спокійно!
Коментарі