




На Франкфуртському автосалоні Citroen покаже футуристичний концепт-мінівен Tubik, що нагадує про один з перших венів в історії європейського автомобілебудування.
Комерційна модель Citroen Tub Van з'явилася ще в 1939 році та стала однією з перших моделей такого типу зі зсувними дверима.
Нинішня варіація на все ту ж квадратично-мікроавтобусну тематику призначена в першу чергу для перевезення людей - Citroen Tubik оснащений дев'ятьма посадочними місцями.
Доступ в просторий салон (два метри у висоту) Здійснюється, всупереч традиції, не через зсувні двері - обидві асиметричні двері Tubik відкриваються вгору.
Як вваэають, салон отримав великі можливості трансформації - всі дев'ять крісел можна орієнтувати як по ходу, так і проти ходу руху, а також розкласти у величезне ліжко.
Для розваги під час подорожей служить великий екран мультимедійної системи. Водійське місце також оснащене великою кількістю екранів, що є сенсорними органами управління.
Tubik пересувається завдяки силовій установці Hybrid4, що включає в себе турбодизель, що приводить у рух передню вісь, і електромотор, що працює із задніми колесами.
Про серійні перспективи концепту в Citroen поки не кажуть, але за деякими даними, французи всерйоз задумалися про випуск нового покоління свого мінівена С8.
Коментарі