




Chevrolet показав у Детройті два спортивних прототипи.
Мають назву Code 130R і Tru 140S. Отримали відносно компактні розміри, експресивну зовнішність і оснащення, але дещо відмінну компоновку.
Яскраво-червоний Code 130R забезпечений 1,4-літровим турбомотором Ecotec з мікрогібридним технологією eAssist. Причому мотор розташований спереду і приводить в рух задні колеса.
Другий концепт оснащений тим же мотором, але має привід на передню вісь.
В обох випадках двигун розвиває близько 150 кінських сил.
Обидва купе оснащені продуктивної мультимедійною системою Chevrolet MyLink, мають точку доступу до Інтернету по wi-fi і чотири посадкових місця.
Про те, наскільки реальні серійні перспективи прототипів, в GM поки не говорять. Але помітили, що якби подібні моделі з'явилися у виробництві, коштували б вони не дорожче $20 тис.
За заявою керівництва концерну, головною вимогою аудиторії, що брала участь у проекті, було збереження функціональності спорткарів при ефектної зовнішності і можливо низькій ціні.
Коментарі