Рішення Міноборони закуповувати для армії МАЗи може повністю зупинити КрАЗ.
Вантажні автомобілі Мінського автозаводу випускатимуть на підприємстві корпорації "Богдан" у Черкасах. Поки передбачається крупновузлове виробництво: складання шасі, зварювання, фарбування та встановлення вантажної платформи.
"Надалі український автовиробник має намір локалізувати виробництво, залучаючи вітчизняних виробників комплектуючих", - зазначили представники "Богдана", передає AUTO-Consulting.
Йдеться про випуск під брендом "Богдан" повних аналогів КрАЗу. До виробництва в Черкасах заявлені МАЗ 5316 і МАЗ 6317. Останній у Білорусі використовують в якості платформи для реактивної системи залпового вогню "БелГрад". У подальшому "Богдан" планує організувати виробництво ще однієї моделі – тягача МАЗ 6425. Але виявилося, що такі машини вже стоять на озброєнні української армії. Зокрема, їх помітили за перевезенням нових вітчизняних бронетранспортерів БТР-4Е.
"Якщо проаналізувати "лінійку" Богдан-МАЗа, то у повнопривідного МАЗ-5317 є повний аналог у вигляді КрАЗ-5233, 3-осному МАЗ-6317 відповідає КрАЗ-6322, а в якості повнопривідного тягача ВСУ вже давно використовує КрАЗ-6446. При цьому, так і не вирішеним залишається питання постачання армії середніми вантажівками на заміну ГАЗ-66, немає евакуаторів поранених з поля бою (на заміну ТПК ЛуАЗ-967), немає армійських позашляховиків за типом УАЗ-469 і УАЗ-452 теж нічим замінити. Все це цілком могли б освоїти на "Богдані" і закрити потреби армії", - повідомляє AUTO-Consulting.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які бронемашини виготовляють в Україні
Підприємство КрАЗ вже два роки возить на українські виставки броньовані Shrek One, Fiona. Крім того, не перший рік показують легкі броньовики Kraz Coguar, Kraz Spartan, які вже пройшли випробування і боями, і підривами, проте чиновники хочуть закуповувати для війська автомобілі МАЗ.
Крім цього, за інформацією Воєнного інформатора, слов'янський полк Національної гвардії України отримав нову бойову техніку, в тому числі і багатоцільові всюдиходи типу ГАЗ-3308 "Садко" російського виробництва. Цей вантажний бортовий повнопривідний автомобіль 2,5-тонного класу капотного компонування виробляють у Нижньому Новгороді.
Нагадаємо, корпорація "Богдан" буде збирати в Україні білоруські вантажівки МАЗ.
Коментарі
3