Торік почали продавати новий позашляховик Chery Tiggo 5. Він коштує від 415 тис. грн. У найдешевшій комплектації автомобіль пропонують із переднім приводом, механічною коробкою передач і 2-літровим двигуном потужністю 139 кінських сил. Його й беремо на тест-драйв.
Автомобіль оснащений всією необхідною електронікою. Є магнітола, можливість здійснювати із неї телефонні дзвінки, кондиціонер, електропривід бічних дзеркал, чотири електричні склопідйомники, центральний замок і парктронік. Chery Tiggo 5 оснащують двома подушками безпеки ABS,систему розподілу гальмівних зусиль EBD.
Знайомство
Дизайн нового Chery Tiggo 5 стриманий і сучасний. Кузов не має різких ребер жорсткості та надто сміливих стилістичних рішень, тому сподобається як молоді, так і людям старшого віку. З усіх боків машина виглядає гармонійно.
Лицева частина впізнавана. Блокфари мають діодні ходові вогні. Між ними — хромована решітка радіатора із оновленою емблемою китайського бренду. Тепер в овалі швидше можна розпізнати літеру "Л", а не "А".
У масивному бампері вбудовані протитуманні фари. Його нижня частина, як і колісних арок так порогів, оздоблена чорним пластиком. Він захищає від пошкоджень фарбу машини. Дві вихлопні труби ззаду, як і в преміальних японських моделях, вбудовані у ніші бампера.
Chery Tiggo 5 оснащують 17-дюймовими колесами. Всі на легкосплавних дисках. Кліренс – 19 см. Завдяки цьому можна виїжджати на найвищі міська бордюри і рухатися крутими схилами ґрунтових доріг.
Оглядаємо салон
Салон автомобіля просторий, багато місця в районі стелі. Виконаний у сірих кольорах. Його оживляють вставки з металіка і червоні прострочки на деталях, обтягнутих шкірзамінником, – ручці важеля коробки передач, центрального підлокітника й вставках карт дверей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хороша керованість і багата комплектація - тест-драйв нового Nissan Qashqai
Пластик торпеди твердий, як і у більшості бюджетних машин. Всі панелі салону зібрані акуратно, зазори між ними рівномірні. Перемикачі та важелі – на звичних місцях, до їхнього розташування довго звикати не приходиться.
У салоні немає відчуття, як було у перших поколіннях китайських машин. Всі кнопки натискуються легко, деталі зібрані добротно.
Кермо – чотириспициве. На нього винесені кнопки керування магнітолою і бортовим комп'ютером. Зручно, що рівень звуку з рульового колеса регулюється не кнопкою, а невеликим джойстиком. До нього звикаєш за кілька днів їзди.
ДИВІТЬСЯ ФОТО: Найгарніші дівчата Столичного автошоу
Панель приладів за принципом організації трохи нагадує Nissan Qashqai – під спідометром відображається рівень пального, під тахометром – температуру двигуна. Приємно, що підсвітка панелі біла, а не яскравих кольорів. Це не напружує очей вночі.
Сенсорний екран мультимедійного центру розташований у зручному місці. Щоб прочитати на ньому інформацію, не потрібно відриватися від дороги. Скажімо, у Renault Duster цього класу монітор встановлено нижче, тому водію приходиться час від часу опускати очі. Мультимедіа зручно керувати як кнопками, так і сенсором. Шкода, що всі функції не переклали на українську – більшість підказок китайською і англійською.
Музика зі штатних динаміків звучить на прийнятному рівні. Однак бракує високих частот. Також не ідеально працює мікрофон для телефонних розмов. Водія Chery Tiggo 5 співрозмовникові чути розбірливо, але глухо. Такий недолік мають більшість японських і французьких машин. Хоча на кермі у нашій комплектації немає кнопки прийняття й відхилення виклику, до неї недалеко тягнутися від керма. Також для прийняття виклику можна торкнутися до екрану.
ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: Тест-драйв NISSAN SENTRA від GAZETA.UA
Внизу торпеди – гніздо USB, розетка на 12В і підкурювач. Навіть велика флешка в цьому місці не заважає ні пасажирам, ні перемиканню передач. Замість звичної круглої ручки керування потоком повітря від пічки чи кондиціонера, тут – кнопки. Кожна з зі світлодіодним індикатором, можна спрямувати повітря одразу в кілька місць – наприклад, на ноги, скло та на центральні дефлектори торпеди.
Місце для окуляр – біля штурманського ліхтаря. Однак, як і в салоні Chery Tiggo 3, туди можуть влізти хіба що, невеликі окуляри для читання. Масивні сонячні не помістяться. Бардачок також невеликий – приблизно як в "ЗАЗ Ланос". Щоб вмістити туди аркуш А4, його прийдеться згорнути мало не удвічі. Проте у центральному підлокітнику місця вдосталь навіть для барсетки чи дзеркальної фотокамери. Крім того, у підлокітнику є місце для дріб'язку – копійок, флешок, ключів.
Загалом у салоні Chery Tiggo 5 більше місця, ніж його "однокласника" корейця SsangYong Korando. Ззаду вільно сядуть троє високих і огрядних чоловіків. Навіть зі зростом 190 см голова не впиратиметься у стелю і для ніг вистачить простору. Сидіння не має горба по центру та й підлокітник у складеному вигляді не випирає зі спинки. Тому по середині сидіти зручно.
Багажник
Багажний відсік Chery Tiggo 5 невеликий – 370 літрів. Проте добре розпланований – завантажувати й вивантажувати звідти речі зручно. Відчинена задня дверця відкриває весь доступ до відсіку, а арки задніх коліс розташовані ближче до заднього сидіння. Глибина багажника 85 см. Це дає змогу завантажувати стандартний дитячий возик і додатково 3-4 великі пакети із покупками. Шкода, що підсвітка там лише з одного боку і ліхтар розміщено низько. Якщо він закладений речима, простір практично не освітлюється.
Під фальш-підлогою багажника — повнорозмірне запасне колесо. У ньому встановили органайзер із балонним ключем і домкратом. Поряд відведене місце для знака аварійної зупинки. Навколо колеса настільки багато простору, що можна покласти декілька вогнегасників, компресор, трос для буксирування, лопатку й навіть кілька розкладних стільців для риболовлі. При цьому до таких речей зручно добиратися – передбачено відкриття однієї секції фальш-підлоги окремо. Це зручно, коли весь багажник закладений речами, а потрібно витягнути якусь річ саме із секції, що ближче до бампера.
Рушаємо
Посадка за кермом зручна – сидіння мають вдалу форму й невелику бічну підтримку, кермо легко підігнати за висотою. На себе не регулюється.
Оскільки посадка висока й стійки між дверима та лобовим склом не широкі, огляд навколо хороший. Причому добре видно простір як в центральне дзеркало заднього огляду, так і в бічні. Останні захоплюють мертву зону в районі задніх крил, оснащені електроприводом і підігрівом.
Вставляю розкладний ключ двигуна в замок запалювання. Повертаю несміливо, щоб не зламати – між самим ключем і брелком відчувається легкий люфт. За півтори секунди двигун заводиться. Працює рівномірно і значно тихіше, ніж у Chery Tiggo 3. Вмикаю першу передачу й рушаю.
Педаль газу не чутлива. Проте і малоінформативною її назвати не можна. Виїжджаю на Велику Кільцеву в напрямі Виставкового центру. Машина розганяється жваво. Передачі легко перемикати. На 5-ту переходжу на 90 км/год.
Кермо машини точне, гідропідсилювач добре налаштований. Підвіска жорсткіша, ніж у "Рено Дастер" такого класу, але м'якша, ніж у "Хюндай Туксон". Наїзд на середні вибоїни відчувається. Проте глибокі ухабини підвіска "ковтає", через них великої вібрації в салоні не відчутно.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні представили рестайлінгову версію Chevrolet Cruze
Автомобіль пристосований і на заправку бензином А92, це написано на лючку бензобака. У місті витрачає на 100 км 10-11 літрів, на трасі при 90-100 км/год – 7-7,8 л. Цікаво, що контрольна лампа тривожного рівня пального починає загорятися, коли там менше 7 літрів. Це не дає розслабитися, навіть якщо до дому з роботи лишається кілька кілометрів. Наприклад, у більшості інших машин, вона спрацьовує, коли бензину менше 5 літрів.
У місті автомобіль маневрений. Тяги двигуна вистачає, щоб у деяких випадках рушити із 2-ї передачі. Відчувається значно краща шумоізоляція, ніж у Chery Tiggo 3, – роботи підвіски практично не чутно.
Приємно було, коли лишив авто біля супермаркету й вийшов, а кросовер замигав мені фарами і ліхтарями – так реагує на наближення до нього водія із ключем.
Приємно здивував накат автомобіля на нейтральній передачі – машина може котитися на нейтралці по прямій кілька кварталів. Гальма автомобіля інформативні й потужні. Коли різко загальмував на просп. Перемоги – автоматично увімкнулася аварійна сигналізація, щоб привернути увагу автомобілів позаду.
ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: ТЕСТ-ДРАЙВ Nissan Juke від GAZETA.UA
На трасі кросовер поводить себе впевнено. На ньому можна легко виходити із асфальтових колій, продавлених фурами. Мов звичайне легкове авто, автомобіль може розганятися, до 100 км/год прискорюється за 11,5 с. На швидкості 140 км/год, попри високий кузов, авто не "парусить". Для різкого набору швидкості, потрібно бути готовим погазувати. У цьому авто поступається Hyundai ix35 та Nissan Qashqai. Однак має вищий кліренс. Навіть лише з переднім приводом така перевага добре відчувається.
Їдемо ґрунтовими схилами неподалік села Капітанівка у напрямі Житомира. Chery Tiggo 5 впевнено долає впадини ґрунту й різкі підйоми. На слизьких ділянках трохи пробуксовує. Приємно, що навіть при мінімальному натиску на газ під час навантаження двигуна він не глохне.
Chery Tiggo 5 значно вирізняється з поміж попередніх поколінь цієї моделі. Ця машина збалансована й оснащена всім необхідним. Вона підійде тим, хто часто їздить не лише міськими дорогами, а й трасами не найвищої якості та сільськими шляхами. До машини швидко звикаєш — через 3-4 години за кермом проблем із відчуттям габаритів вже немає.
Переваги
- Хороша керованість
- Добре їздить легким бездоріжжям
- Багата комплектація
- Зручний багажник
- Просторий салон
Недоліки
- Потрібно суттєво підвищувати оберти двигуна, щоб прискоритися
- Мале відділення для окуляр
Коментарі