




На нових моделях BMW 7-ої серії застосували технологію eDrive. Тепер модель має 3 гібридні варіанти.
Баварці підготували BMW 740e iPerformance, BMW 740Le iPerformance и BMW 740Le xDrive iPerformance, повідомляє Автоцентр.
Новий BMW 740e iPerformance зі стандартною колісною базою і новий подовжений BMW 740Le iPerformance мають середнє споживання бензину становить 2,2 — 2,0 л на 100 км, викиди у BMW 740e iPerformance CO2 50 – 45 г/км, а у BMW 740Le iPerformance: 51 — 45 г/км. В новому BMW 740Le xDrive iPerformance (споживання бензину становить: 2,5 — 2,1 л/100 км; викиди CO2: 56 -49 г/км), інтелектуальна повнопривідна система розподіляє об'єднані потужності двигуна внутрішнього згоряння та електродвигуна на постійній основі та відповідно до вимог між передніми і задніми колесами.
ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: 5 краш-тестів автомобілів BMW
Двигун внутрішнього згоряння з технологією BMW TwinPower Turbo, який використовують у нових гібридних версій BMW 7-ї серії - найпотужніший двигун з 4 циліндрами, який був колись встановлений на серійні BMW. 2-літровий агрегат видає максимальну потужність в 190 кВт/258 к. с. і крутний момент 400 Нм у широкому діапазоні обертів (1,550 — 4,400 об/хв). Крім того, новий двигун показує видатну вишуканість.
Нагадаємо, майбутнє покоління BMW X5 випробували на німецькому автодромі.
Коментарі