На прес-конференції, що пройшла в п'ятницю 29 липня під Франкфурті, баварський концерн BMW офіційно представив перші автомобілі суббренду i, під яким компанія буде випускати екологічно чисті машини.
Новітні i8 і i3 були представлені лише у вигляді шпигунських фотографій, зроблених під час тестів автомобілів. Нині обидва автомобілі все ще носять звання концептів. До серійного втілення новинок ще далеко.
BMW i3, який спочатку носив ім'я MegaCity, стане першим автомобілем, який буде випущений під брендом i. Його виробництво заплановано вже на наступний рік. Платформи для обох машин були розроблені індивідуально.
В основі обох моделей лежить архітектура, яку виробник назвав LifeDrive і яка поєднує в собі два призначення, зазначених у назві. Частина під ім'ям Life передбачає високий рівень комфорту як для водія, так і для пасажира. У салоні машини розміщені чотири окремі сидіння. Для багажу відведено 200 л корисного простору. Drive "відповідає" за ефективну роботу підвіски, батарей, моторів і самого кузова.
Матеріали, які використовували при оформленні салону, легко нафтових, тож машину в повному розумінні цього слова можна назвати екологічною.
Кузов i3 виготовлений в основному з алюмінію і карбону. Це дозволило знизити вагу машини (і, таким чином, зменшити споживання енергії) і в той же час зробити її більш безпечною. Електромотор, здатний розвинути до 170 к.с. потужності і 250 Нм крутного моменту, розташовується над задньою віссю машини. До 60 км / год i3 розганяється менш ніж за 4 сек. Ще 8 секунд автомобіль витратить на розгін до "сотні". Максимальна швидкість машини обмежена електронікою на позначці в 150 км / год.
Протилежність i3 - концепт i8. Це емоційний спорткар, в якому не відразу запідозриш екологічність або наявність електромотора. В основі i8 - модифікований електропривод від i3, який поєднується з 1,5-літровим 3-циліндровим двигуном внутрішнього згоряння потужністю 220 к.с. і з 300 Нм крутного моменту. Електродвигун розташований над передньою віссю, а ДВС - в задній частині машини. Таке розташування дозволило знизити центр ваги і заощадити трохи місця в салоні. При роботі обох моторів, i8 видає динаміку спорктара і витрату палива малолітражки.
З місця до "сотні" i8 розганяється менш ніж за 5 секунд. "Апетит" спорткара при цьому обмежений всього 3 л на 100 км шляху в змішаному режимі. Заряджати батареї можна через звичайну побутову електромережу. Пробіг на одній зарядці становить 35 км.
Коментарі
1