Новинка від BMW - i3 - крім електромотора буде оснащуватися двоциліндровим бензиновим двигуном, який допоможе збільшити запас ходу більш ніж удвічі. Правда, в BMW мають намір зробити двигун внутрішнього згоряння своєрідною опцією.
Глава департаменту розробок баварського концерну Герберт Дісс заявив агентству Automotive News, що BMW i3, найімовірніше, вийде на ринок у двох модифікаціях - як "чистий" електрокар і як послідовний гібрид, оснащений бензиновим мотором. Двоциліндровий двигун буде не обертати колеса, а заряджати батареї електромотора - за аналогічною схемою, наприклад, працює силова установка на вже надійшов у продаж Nissan Leaf. За рахунок цього запас ходу в гібридного i3 сягне 400 кілометрів замість 150 у чисто електричній версії.
У BMW не уточнюють, як позначиться наявність другого мотора на ціні хетчбека. За словами Дисса, "двомоторний" версія навряд чи буде дуже популярною, оскільки можливостей електрокара i3 цілком достатньо для щоденної міської експлуатації. За розрахунками BMW, в перший час продажу i3 з додатковим бензиновим двигуном будуть становити близько 50%, проте потім знизяться приблизно до 20%. Як стверджує Герберт Дисса, перші покупці самі побачать, що в міському циклі ДВЗ буде включатися рідко. Зате він зможе стати в нагоді власникам i3 в тривалих поїздках, скажімо, на уїк-енд.
У BMW зазначили, що обидві модифікації з'являться в продажу одночасно в четвертому кварталі цього року.
Коментарі