Минулого тижня показали новий французький автомобіль Peugeot 508. Його вартість стартує від 722 тис. грн.
Gazeta.ua пропонує 5 особливостей машини
Кузов — фастбек
Якщо попереднє покоління було седаном, то в новому розробники вирішили відійти від традицій. Кузов фастбек останні декілька років популярних серед моделей преміум-сегменту зі швидкісними характеристиками. Фастбек — це коли кришка багажника відчиняється разом із похилим заднім вікном. На відміну від ліфтбека, така форма виглядає спортивніше, а дах більш похилий.
Цікаво, що всі 4 дверці мають безрамні вікна — як у Tesla, наприклад. При кожному зачиненні дверей вікна автоматично доводяться, щоб зайти за ущільнювач.
Ходові вогні у вигляді кликів
Більшість автомобілів мають горизонтальну лінію ходових вогнів. При увімкненні поворотів вона миготить жовтогарячим кольором. Дизайнери Peugeot вирішили змінити цю традицію і додати впізнаваності своїй моделі — встановили лінію ходових вогнів вертикально та ще й у формі кликів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Спортивний характер й французький дизайн - презентували новий Peugeot 508
Фари у середній і найдорожчій комплектації — світлодіодні. Ліхтарі — також. До речі, при закритті автомобіля стоп-сигнали ліхтарів миготять у стилі "бігучих вогнів".
Великий багажник
Інженери Peugeot не робили акценту на об'ємі багажника цієї моделі. Її призначення зовсім інше — для активної міжміської їзди. Та все ж завдяки чималим розмірам машини, багажний відсік теж великий — на 487 літрів.
Подібно до багажних відсіків універсалів і кросоверів тут встановлено розетку на 12 вольт. Автомобіль має функцію відкриття і закриття ногою — достатньо підійти із брелком від автомобіля до й провести ногою під заднім бампером, щоб багажник відчинився. Після такого самого руху ногою він зачиниться. Це зручно, якщо підходити до багажника із сумками у двох руках.
Масаж на водійському місці
Водійське місце нагадує Peugeot 5008 у стилі i-Cockpit , але довершеніший і дорожчий. Весь пластик навколо м'який, зі вставками з приємних матеріалів. Кермо у Peugeot 508 — невеликого радіуса зі зрізаними верхньою і нижньою частиною. Замість звичної панелі приладів зі стрілочними спідометром і тахометром встановлено дисплей із чотирма варіаціями комбінації приладів. Достатньо поперемикати спеціальну кнопку-ролик на кермі — й вигляд панелі буде мінятися. Важіль коробки передач — із винесенею кнопкою "паркінгу".
Сидіння автомобіля — комфортні. Їхньою родзинкою є повноцінний 8-зонний масажер. При цьому можна регулювати інтенсивність масажу, стиль і зону спини, на яку будуть спрямовані зусилля роликів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Від парасольок до машин - історія Peugeot
Спрямований на активні поїздки
Форма кузова та технічні характеристики Peugeot 508 свідчать про те, що ця машина орієнтована на активну їзду трасами. Підвіска машини вміру жорстка, це дозволяє без великих кренів входити в повороти й утримувати керованість на високій швидкості. 2-літровий дизель на 180 к.с. тихий і тяговитий. З ним автомобіль добре набирає швидкість навіть у звичайному режимі — 8,4 секуднди до 100 км/год. До речі, машина має ще спортивний і економічний режими їзди.
Цікаво, що в повній комплектації GT-Line модель оснащують системою нічного бачення, опцією розпізнавання дорожніх знаків, камерою для допомоги паркуванню, контролем рядності руху і безпровідною зарядкою для смартфона.
Нещодавно презентували новий французький кросовер Citroen C5 Aircross. Це найновіший і найбільший кросовер французької марки. Особливістю моделі є широкий вибір комплектацій і оздоблення. Загалом може бути 30 варіантів персоналізації.
Коментарі