Дослідження, проведене порталом перевірки англомовних текстів Grammarly, показало, що автори оголошень про продаж розкішних спорткарів роблять граматичні помилки частіше, ніж власники седанів та мінівенів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Відкритий електричний суперкар BMW i8 стане серійним
Фахівці вивчили 200 оголошень про продаж машин, узятих з сайту AutoTrader. Розглядалися повідомлення про продаж седанів, автомобілів-купе, позашляховиків, кабріолетів, хетчбеків. У результаті з'ясувалося, що в оголошенні, що складається в середньому з 100 слів, господарі спорткарів допускають в два рази більше помилок, ніж інші автовласники.
У той же час, найбільш освіченими виявилися бажаючі продати мінівени. Найвищу майстерність вони проявили при складанні оголошень про реалізації вживаних автомобілів.
×
Коментарі