Контора The FJ Company, що займається відновленням і апгрейдом класичних джипів Toyota, представила новий проект легенди 1970-х Toyota Land Cruiser FJ 40.
Компанія відновлює і допрацьовує класичні Toyota, доводячи їх до кондиції шедеврів.
Один з клієнтів побажав відреставрувати свій старенький FJ 40, і зробити його агресивнішим та ефектнішим.
Майстри зняли кузов з рами і, по суті, побудували позашляховик заново. Двигун - пізніша рядна 4,0-літрова "шістка" 3F-E, агрегатована з 5-ступінчастою механікою.
У підвісці встановлено компоненти австралійського бренду Old Man Emu, і навіть є гідропідсилювач керма. Зовсім не зайвим, навіть незважаючи на наявність м'якого верху, буде кондиціонер вінтажного дизайну і крісла з вініловою оббивкою та обігрівом.
Зовнішність бронзового забарвлення, світлодіодна оптика, колісні диски Mickey Thompson і шини Cooper Discoverer A/T3
Серія Toyota Land Cruiser J40 з'явилася в 1960 році, і спочатку в неї входили тільки автомобілі з бензиновими моторами. Згідно японської автомобільної класифікації тих років, подібні транспортні засоби позначалися як важкі, що означало високі ставки транспортного податку. Але в 1974 році в сімействі J40 з'явився позашляховик, класифікувати якого стали по-новому. В результаті вийшов автомобіль, який користувався гарним попитом не тільки серед організацій, але і серед фізичних осіб. По суті, Toyota Land Cruiser BJ40 і став відправною точкою в популяризації силових агрегатів такого типу на легкових автомобілях і позашляховиках.
Коментарі