Сьогодні виповнилося 40 років із випуску першого автомобіля КамАЗ. Першу модель випустили у 1976 році в російських Набережних Челнах.
Першою моделлю став КамАЗ 5320. Цими вантажівками постачали всі країни Радянського Союзу. Перші моделі досі їздять дорогами, тож Gazeta.ua пропонує 5 найцікавіших вантажівок, які випускали на заводі КамАЗ.
КамАЗ 5320.
Це перша модель КамАЗ. Її випуск тримав 25 років (1976-2001). Ця модель мала звичне компонування для вантажівок того часу - кабіна автомобіля розташована над двигуном і відкидається вперед, відкриваючи доступ до двигуна.

Двигун - дизельний V8 об'ємом 10,85 л, потужністю 210 або 180 к. с.
КамАЗ 5320 мав вантажопідйомність від 10 до 20 тонн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сьогодні культовому Mercedes Gelandewagen виповнилося 37 років
КамАЗ-53208.
Ця модель - модифікація на базі 5320. Основна зміна - газодизельний двигун.

У 1985 р. вони пройшли випробування та їх рекомендували до серійного виробництва.
Серійний випуск почався у 1987 році.
Вантажівка стала економічнішою, але вантажопідйомність впала до 8 тонн.
КамАЗ-5511.
Самоскид випускали з 1977 по 1990 рік. 10,85-літровий двигун видавав потужність 146 к. с. Вантажопідйомність 5511 склала 10 тонн.

КАМАЗ-44108
Повнопривідний тягач, який може тягнути 23-тонний напівпричіп.

На перші КамАЗ 44108 встановлювали дизельні турбодвигун потужністю 191 к. с. Ці двигуни відповідали нормам викидів Євро-2.
КамАЗ-4326-9
Спортивний позашляховик для ралі-рейдів оснащений восьмициліндровим двигуном ЯМЗ потужністю 850 к. с.
З 2011 року їх замінили на ТМЗ, які видають 610 к. с.
Бойове авто важить 9,5 тонн, а її швидкість обмежили на позначці 163 км/год.
На гоночному КамАЗі встановлюють бак на 1 тис. літрів, оскільки витрата палива на 100 км, складає 140 л., якщо їхати бездоріжжям зі швидкістю 120 км/год.

На цих авто використовують німецьку коробку передач, австрійську роздавльну коробку, голланські амортизатори, фінські мости, німецьке зчеплення та бельгійську гальмівну систему. У варіанті автомобіля з німецьким двигуном Liebherr, КамАЗ видає потужність 920 к. с.
Коментарі