Коли температура повітря підвищується понад +30°С, ризик перегріву двигуна зростає. Особливо в заторах і серед машин із великим пробігом. Одна з найчастіших причин перегріву двигуна - вихід з ладу термостата чи радіатора. Перегрів силового агрегата негативно впливає на властивості двигуна й може призвести до дорогого ремонту.
Пропонуємо 6 дієвих порад, що допоможуть не перегріти двигун у спеку.
1. Контролюйте стан радіатора.
У випадку, коли рідина протікає із радіатора, варто бути готовим до перегріву в пробках. Бо за високих температур вона витікатиме швидше, а в далекій дорозі може взагалі закінчитися. Також потрібно перевіряти, чи радіатор не забився брудом - тоді не буде доступу повітря.
2. Міняйте через кожні 5-7 років пробку розширювального бачка охолоджувальної рідини
У кожній пробці є клапан. З часом він перестає працювати й тиск у системі підвищується. Це провокує появу протікання там, де є найдрібніші щілини.
3. Огляньте шланги
Шланги системи варто оглянути на місцях з'єднання. Найчастіше протікання рідини відбувається там, де шланги з'єднуються з термостатом або радіатором.
4. Перевірте місця пробок і з'єднань
Ущільнювачі мають бути без тріщин і не вологі. Якщо з'єднання погано зафіксовані, із системи витікатиме тосол.
5. Слідкуйте за рівнем охолоджувальної рідини.
У кожному розширювальному бачку видно рівень рідини, яка охолоджує двигун. Вона не має бути влітку на мінімальному рівні або нижче нього. Якщо калюжа назбиралася під машиною під час стоянки - потрібно залити води і відправитися до майстра.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які основні помилки допускають водії при оплаті штрафу
6. Прислухайтеся до роботи вентилятора.
У кожній сучасній машині вентилятор вмикається тоді, коли температура двигуна досягає вищого рівня. У випадку перебоїв із запуском вентилятора силовий агрегат перегріватиметься. Найчастіше ці проблеми виникають через погані контакти дротів.
Коментарі