Це був триколісний двомісний екіпаж на високих колесах зі спицями. Винахідник поставив на нього чотиритактний бензиновий мотор з водяним охолодженням потужністю 0,9 кінських сил.
Циліндр розташовувався горизонтально, над віссю величезних задніх коліс, і приводив їх у дію через одну ремінну і дві ланцюгові передачі. Маховик у вигляді великого горизонтального колеса містився під двигуном. Він з"єднувався з колінчатим валом конічною передачею і використовувався для створення рівномірного обертання та для запуску двигуна.
На жаль, сучасники Бенца не звернули уваги на "винахід століття" і триколісний автомобіль не знайшов попиту на ринках Німеччини й Франції. За весь час існування авто було вироблено не більше 15 зразків триколісних машин "Benz", повідомляють Подробности.
Коментарі