четвер, 21 квітня 2016 16:56

Китайський блогер заробила $3,4 млн за 30 секунд

Китайський блогер заробила $3,4 млн за 30 секунд

Найпопулярніший відеоблогер у Китаї Папі Джіанг вперше продала рекламний ролик тривалістю 30 сек за $3,4 млн.

Про це повідомляє портал Quartz.

Блогер Джіанг відома своїми гумористичними відео, пов'язаними з повсякденним життям, відносинами і соціальними питаннями.

Дівчина відрізняється своєю любов'ю до нецензурної лайки. Це обурює уряд Китаю. Влада погрожувала закрити дівчині доступ до акаунтів, оскільки її діяльність не відповідає поняттям "чистого і здорового кіберпростору".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Китайські ресторани відмовляються від роботів-офіціантів

Рекламу на каналі найуспішнішого блогера виграла компанія з продажу косметики.

Нагадаємо, шведський відеоблогер Фелікс Чельберг, відомий як PewDiePie, протестував окуляри віртуальної реальності HTC Vive.

Зараз ви читаєте новину «Китайський блогер заробила $3,4 млн за 30 секунд». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути