пʼятниця, 16 серпня 2013 11:06

Томенко вимагає зупинити рекламу "цілющого" алкоголю

Томенко вимагає зупинити рекламу "цілющого" алкоголю
Микола Томенко. Фото: polittech.org

Голова Комітету ВР з питань свободи слова та інформації Микола Томенко звернувся до керівництва Нацради з питань телебачення і радіомовлення та до Голови КМДА з вимогою зупинити рекламу так званих "цілющих настоянок".

Про це повідомляє офіційний сайт народного депутата.

В повідомленні зазначається, що подібні настоянки насправді є повноцінними алкогольними напоями 40-градусної міцності.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Зуб даю, шо син Януковича будується, хай не брешуть"

"На телевізійних каналах і в друкованих засобах масової інформації рекламуються цілющі настоянки 40-градусної міцності. Фактично, йдеться про рекламу алкогольних напоїв Золотоніського лікеро-горілчаного заводу "Златогор" та інших горілчаних заводів у ЗМІ, а також продаж цієї продукції у малих архітектурних формах, зокрема і в Києві", – йдеться у зверненні.

Томенко нагадує, що на сьогодні в Україні заборонена реклама алкогольних напоїв у ЗМІ, окрім спеціалізованих видань, а також продаж такої продукції у малих архітектурних формах. А тому вимагає від компетентних органів зупинити порушення чинного законодавства щодо реклами та продажу алкогольних напоїв.

 

Зараз ви читаєте новину «Томенко вимагає зупинити рекламу "цілющого" алкоголю». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

7

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути