вівторок, 21 лютого 2017 16:05

За 5 днів реклама Nike набрала 2,5 млн переглядів

За 5 днів реклама Nike набрала 2,5 млн переглядів
Реклама Nike закликає відмовитися від стереотипів, які оточують жінок з дитинства

Виробник спортивного одягу Nike випустив рекламний відеоролик, спрямований проти гендерних стереотипів. Менш ніж за тиждень він набрав 2,5 млн переглядів на YouTube.

Відео за участі зіркових спортсменок закликає відмовитися від стереотипів, які оточують жінок з дитинства.

"Коли дивишся ролик - трохи плачеш від радості, гордості. Дівчата зроблені з того, що вони роблять, а не з того, що вважають інші", - поділилася Олександра Боярська, легкоатлетка і амбасадор Nike.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Донька Джонні Деппа знялась з матір'ю у рекламі

"З чого ж зроблені наші дівчата?", – співає в ролику дівчина.

Коли задумалась над цим, їй на допомогу прийшли спортсменки. Дівчина зрозуміла, що жінки зроблені із прагнень, самовіддачі і боротьби.

Режисером ролика став британець Девід Вілсон, автор кліпів Tame Impala, Metronomy і Arctic Monkeys, а також володар номінації "Ґреммі" за кліп Arcade Fire We Exist.

Зараз ви читаєте новину «За 5 днів реклама Nike набрала 2,5 млн переглядів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути