вівторок, 02 квітня 2013 13:28

У Судані археологи знайшли 35 пірамід для бідняків

Автор: Фото: thepyramids.org
  Нумерація вже відомих стародавніх пірамід в Мерое, Судан

Французькі археологи розкопали 35 стародавніх пірамід в Судані. При цьому виявилося, що, на відміну від єгиптян, їхні південні сусіди в часи існування держави Куш могли ховати в пірамідах не тільки знатних людей, але і бідних селян.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Сахарі знайшли сліди маловідомої цивілізації

Невеликі піраміди вченим вдалося знайти після декількох років пошуків в містечку Седеінга, на півночі Судану. Будівлі з глиняної цегли були розташовані компактно і розрізнялися по висоті від 1 до 100 метрів.

Різниця в розмірах пірамід, за словами вчених, пояснюється тим, що в них ховали людей різного достатку і стани. "Будь-хто, хто міг собі дозволити, будував піраміду. Вони символізували соціальну відмінність", - пояснив голова групи археологів Клод Рілльє.

Автор: Фото: vvsh.ucoz.ru
  Піраміди в Мероу

Загальна площа комплексу в Седеінзі досягає 40 гектарів. Крім пірамід там були знайдені понад 1 тис. поховань, більша частина з яких ще не досліджена. Ті гробниці, в які археологам вже вдалося проникнути, виявилися розграбовані. Лише в одній вчені знайшли бронзові прикраси та декоративний комір.

Комплекс в Седеінзі розташований неподалік від міста Дуккі Джела, де раніше швейцарський археолог Шарль Бонне виявив сліди цивілізації Керма, яка виникла за 1,5 тис. років до н.е. і стала пізніше царством Куш. На піку своєї могутності, близько 750 р. до н.е., це царство контролювало Єгипет і Палестину. Саме вихідці з Куша заснували 25-ту династію фараонів.