четвер, 20 жовтня 2016 13:47

"Українська соціальна реклама має вийти на європейський рівень": Molodiya Festival нагородив переможців
6

Фото: Molodiya Festival

Цими вихідними пройшов V фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival. Із 390 отриманих заявок до фіналу потрапили близько 20 робіт. Про критерії відбору та пріоритети розказали організатори та журі фестивалю.

- Страшно не люблю починати коментар зі слів, які ми молодці і які всі учасники файні. Нехай мама хвалить. Ми працюємо передусім для того, аби розвивати українську соціальну рекламу, виводити її на європейський рівень. Тому критика необхідна. Ми часто наголошуємо на тому, що очікуємо від учасників незаяложених тем. Тем, які йдуть у ногу з реальністю. Надсилати, наприклад, ролики проти абортів на тлі ситуації у Польщі, яка шокувала весь цивілізований світ — це трохи моветон. Натомість порадувала велика кількість робіт про права і свободи людини, толерантність, неодноразово порушували замовчувану раніше тему насильства над жінками, — каже співорганізаторка фестивалю Наталія Шевчук.

- Дуже порадувала велика кількість робіт у номінацію від ініціативи UAnimals "За цирк без тварин". Наш фестиваль прагне посприяти багатовекторному розвитку суспільства. Тому популяризацію гуманістичних ідей і пропаганду конструктивних змін вважаємо за свій обов'язок. Варто зазначити, що подібна заборона діє у багатьох європейських країнах через жорстокість дресури, жахливі умови утримання тварин, а також у зв'язку з поганим впливом на психіку дітей. Тож час такої кампанії давно настав, — каже співорганізатор Ігор Мельник.

Художня та технічна якість робіт — необхідність. Про це від імені журійського комітету не стомлюється говорити Олександр Смирнов, креативний директор Tabasco:

- Реклама без ідеї і нелінійного, нешаблонного підходу — примітивна. Особливо у форматі фестивалю, який передбачає нагородження творчості. Підхід — це краса ідеї або виконання. Ідеї ​​"в лоб", тиснення на жалість і тужливі історії із повчальним сопливим текстом, бажано у віршах, можна приберегти для старперів-менторів з кафедри "Нікому не потрібних документальних фільмів", або для бабусі — вона обов'язково похвалить.

Гарна картинка — мастхев фестивалю.

- 2016 року "молодіжний" не означає "убогий". Словом "молодіжний" не можна пояснити відсутність світла в кадрі, бездарну гру акторів, нуль ідеї, графіки та прийоми з 1990-х, — коментує Смирнов. - Третє місце отримав ролик "120$". Це не робоча соціальна реклама, тому що заявляє проблему, але не веде до її вирішення. Однак тут є креативна ідея та підхід. Друге місце - ролик Impressions of life. Констатація факту, але естетичний підхід і демонстрація того, що можна робити не треш убогий, а красу. Перше місце виборола робота "Прихистіть". Кліше-підхід, але є те, що важливо в креативі — подив і переворот.

- Цього року на фестивалі з'явився новий напрям — соціальні постери. 104 заявки прилетіли на пошту, чому я безмежно рада. Планів на майбутнє найкращих постерів багато: білборди, сітілайти тощо. То ж творіть, а ми будемо нести ваші ідеї в люди, - підсумовує кураторка напряму Дарія Тимощук.

Найкращі відеороботи, крім грошових винагород, отримали ротацію у найбільшій мережі кінотеатрів в Україні "Планета Кіно" (7 кінотеатрів, більш як 40 залів, фойє кінотеатрів, соціальні мережі — це понад 300 тис. гарантованих контактів із глядачем для кожного ролика).

Зараз ви читаєте новину «"Українська соціальна реклама має вийти на європейський рівень": Molodiya Festival нагородив переможців». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі