пʼятниця, 19 серпня 2016 15:56

25 000 грн дають за хвилинну рекламу

25 000 грн дають за хвилинну рекламу

Фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival розпочав прийом робіт на п'ятий щорічний конкурс. Автор найкращої соціальної відеореклами тривалістю до 1 хв отримає грошову премію 25 000 грн, нагороди за друге і третє місце - 15 000 і 10 000 грн. Також переможцям обіцяють цінні подарунки від партнерів і ротацію перед голлівудськими блокбастерами у кінотеатрах України.
Організатори й журі фестивалю розповіли, як стати переможцем Molodiya Festival.
"Про що знімати? Тема довільна, - розповідає організаторка фестивалю Наталія Шевчук. - Але конкурс має свої пріоритети: демократичні цінності, права і свободи людини, громадська активність, відповідальні споживацтво та використання природних ресурсів, етичне ставлення до тварин. Робота має втиснутись у хронометраж до 1 хв. Незайвим буде прочитати і норми фестивалю, прописані у заявці учасника.



Постійний журі фестивалю Олександр Смірнов пояснює, яких помилок слід уникати авторам: "Неприпустимі два кліше: читати мораль і прямо ображати глядача - мовляв, ти гівнюк, якщо робиш так-то чи не робиш так-то. Ми шукаємо роботи, здатні впливати на суспільство: нестандартним поглядом, несподіваним інсайтом, підходом, естетикою. Шукаємо людей, здатних пропагувати правильну поведінку, а не засуджувати неправильну".

"Найгірше, що може зробити рекламіст – це зняти погану соціальну рекламу, адже так він дискредитує не лише себе як фахівця, а й саму проблему, - додає Наталя. - Зроби кампанію проти СНІДу, яка дратує, і незахищеного сексу лише побільшає.

Українська соціальна реклама має добре йти під поп-корн, як голлівудський блокбастер. І навіть краще. Комедія, драма, трагедія, бойовик, відбірний треш – будь-яка, але точно нетривіальна. В ній нема місця заяложеним штампам, затертим до дір образам, шкільній дидактиці. Вона влучна, дотепна, стильна. Її хочеться пошерити".

Члени журі фестивалю сформували критерії, за якими автори зможуть самостійно оцінити власні роботи:

Зрозумілість. Ми робимо рекламу для широкого загалу. Якщо рекламу не зрозуміють ті, на кого вона спрямована, така реклама нікому не потрібна. Унікальність. Цінність креатора в тому, щоб завдяки оригінальному погляду на питання максимально ефективно донести його до цільової аудиторії.
Простота. Елегантне рішення – ознака майстерності. Ми часто перевіряємо рекламу, намагаючись переказати її ідею в одному реченні. Вдалось – значить ідея є.
Майстерність виконання. Навіть найкращу ідею можна вбити поганим виконанням. Якщо не можете зробити якісно найкрутішу ідею, оберіть ту, яку можете зробити дійсно круто.
Дедлайн прийому робіт – 10 жовтня 2016 року.

Одним з минулорічних переможців є ролик на тему євроінтеграції під назвою "Європа прийде" київського режисера Ореста Смілянця та його студії #orestfilm. "Кажуть, що Європа раптово приходить, коли попиваєш чай і уважно слідкуєш за новинами по телевізору", - коментує свою роботу автор.

"Сміття" - робота переможця IV Фестивалю Molodiya Festival'15 у номінації Британської Ради в Україні "Активні громадяни", режисер Ілля Лазоркін.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

"Навіть проукраїнські донеччани часом мають шароварні погляди на українську культуру" - Наталя Шевчук

"Не змушуйте глядача плакати. Дайте йому надію" - Флоріс Кінгма

Зараз ви читаєте новину «25 000 грн дають за хвилинну рекламу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі