Футболіст Деід Бекхем серйозно зайнявся просуванням спиртних напоїв під своїм ім'ям, а рекламу в свою чергу для його віскі знімає один з найбільш впізнаваних режисерів в Голлівуді Гай Річі.
Короткометражка під простою і вичерпною назвою "Welcome" вийшла стильною і лаконічною. Головна ідея реклами в тому, що "віскі об'єднує" - новий ролик показує глядачеві захоплюючі шотландські пейзажі і ненав'язливу атмосферу стриманої розкоші. Бекхем з приятелями прибувають на зустріч в заміський будинок - хтось на приватному літаку, а сам Девід, звичайно ж, на байку. Теплу дружню атмосферу підтримує синя пляшечка нового Haig Club, який Девід, одягнений в елегантний костюм з метеликом, розливає по склянках і робить загальний знімок компанії.
"Працювати з Гаєм над презентацією традицій в новому ракурсі - справа варта. І ще я люблю традицію тостів. Ми завжди говоримо тости в колі друзів і рідних. І нам хотілося показати, як це зближує друзів в нашій рекламі ", - каже Бекхем із захопленням про співпрацю з Річі.
На презентації міцного напою Девід сказав, що новий віскі - це унікальний напій:
"Цей віскі має бути унікальним: від особливого дизайну пляшки, до характерного аромату самого напою. Віскі виготовляється в Шотландії, на найстарішому заводі, а рецепт Haig Club пройшов крізь час і несе в собі дивовижну спадщину, якою ми з гордістю ділимося з вами", - сказав колишній футболіст.
Коментарі