Джозефу Байдену вдалося отримати перемогу на президентських виборах у Сполучених Штатах без залучення мікротергетингу, на відміну від свого попередника Дональда Трампа. Такими думками поділився з Gazeta.ua блогер Артем Албул.
Коли кілька років тому на президентських виборах у Штатах переміг Дональд Трамп, однією з важливих причин називали роботу з соцмережами: завдяки вивченню бази людей, вдалося вплинути на думку виборця прицільно. З нинішньої перемоги Байдена можна зробити висновок, що ці інформаційні технології вже активно не застосовуються.
"Тут питання було не в самій технології, а в тому, що кілька років тому вона була достатньо передовою та використовувалась не усіма. Перевага команди Трампа була в тому, що вони працювали з цим більш щільно. Вони співпрацювали з компанією Кембридж аналітика, і тоді це мало вплив. Зараз ця технологія просто більш зрозуміла і поширена, і тому доступна обом кандидатам. Мені здається, що зараз про такий вплив, про цей мікротаргетинг, говорити можна менше.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Байден збирає інформацію про ворожі дії Росії
Якщо Трамп свого часу переміг з незначним відривом від опонентки Гілларі Клінтон, то відрив Байдена від Трампа зараз значно більший. Думаю, що переважна більшість виборців Трампа і залишилися з ним. Тому що він зачіпає якісь важливі емоційні моменти в першу чергу. І це імпонує певній кількості людей, які схильні до конспірологічного мислення", - каже Артем Албул.
Інавгурацію президента США Джо Байдена подивились майже 40 млн телеглядачів. Церемонію Дональда Трампа 2017-го подивилось на 4% менше, повідомило Axios.
Коментарі