У Шанхаї другий за величиною банк Китаю China Construction Bank відкрив відділення, де за обслуговування клієнтів повністю відповідають роботи.
"Розумними" автоматизованими роботами-касирами оснащений офіс площею 165 м² у районі Хуанпу, пише South China Morning Post.
За допомогою роботів можна відкрити рахунок, відправити переказ, обміняти валюту, інвестувати в золото і отримати послуги з управління активами.
На вході до відділення клієнтів зустрічає "доброзичливий" робот, який може відповідати на запитання, використовуючи систему розпізнавання голосу. При першому візиті робот сканує документи клієнта, в подальшому визначає його за допомогою системи розпізнавання осіб.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Французи зняли рекламу із роботами-зомбі на київському мосту
Очікується, що нова філія зможе обробляти 90% готівкових та безготівкових операцій
Якщо у штучних асистентів виникнуть труднощі, у відділенні є співробітники-люди, які готові допомогти клієнтам. Для заможних клієнтів, яким може знадобитися допомога консультанта, у відділенні передбачений кабінет для відеозв'язку з менеджерами.
У China Construction Bank говорять, що всього встановили 1600 "розумних" машин самообслуговування в 360 відділеннях.
Компанія SRI International, яка розробила мобільний помічник Siri, створює нового робота. Він зможе замінити сапера чи хірурга. Цього робота назвали Taurus. Він вже знає функції сапера.
Коментарі