середа, 31 березня 2021 13:02

Учені зробили відкриття про імунітет до мутованих штамів Covid-19

Результати дослідження свідчать про те, що Т-клітинна відповідь у людей, які одужали та у вакцинованих, значною мірою не залежить від мутацій. Фото: pixabay.com

Національний інститут алергії та інфекційних захворювань США заявив, що клітинний імунітет, отриманий після одужання від коронавірусу, стійкий до нових його штамів.

Науковці дослідили зразки крові 30 осіб, які захворіли на Covid-19 та одужали до появи нових мутацій. Виявилося, що Т-клітина CD8+ залишалася активною, зокрема проти британського, південноафриканського і бразильського штамів коронавірусу, йдеться на сайті інституту.

"Т-клітини CD8+ обмежують інфекцію, розпізнаючи частини вірусного білка, присутнього на поверхні інфікованих клітин, а також знищуючи ці клітини", - вважають науковці.

На думку вчених, результати дослідження свідчать про те, що Т-клітинна відповідь у людей, які одужали, та у вакцинованих значною мірою не залежить від мутацій, а отже, повинна забезпечити захист від них.