Росія не повернула західним компаніям 400 орендованих літаків.
Це змушує лізингодавців висувати страхові претензії до РФ на суму $10 млрд. Про це повідомляє The Washington Post.
Росія повернула західним компаніям лише 80 з 515 літаків, взятих у лізинг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Десятки підсанкційних компаній РФ переїдуть у Туреччину. Газпром серед них - ЗМІ
За даними холдингу Cirium, що займається авіаційними питаннями, з 968 літаків у російському комерційному авіапарку до 24 лютого 515 належали неросійським лізинговим компаніям.
Через санкції Росія не може купувати чи орендувати нові літаки, що належать західним компаніям. Крім того, РФ не може придбати до них деталі чи програмне забезпечення. Дозаправка літака Boeing, орендованого російським підприємством, також заборонена.
Москва також відчуває проблеми і з літаками власного виробництва. Деталі до них, зокрема двигуни, авіоніка і програмне забезпечення, завозилися з США і Європи.
Після запровадження санкцій Росія не повернула літаки та двигуни, які брала в лізинг. Найбільша у світі компанія з лізингу літаків AerCap подала страхову вимогу на суму $3,5 млрд, щоб відшкодувати втрати.
У березні уряд Росії офіційно повідомив про намір не віддавати лізингові літаки на вимогу власників. Таке рішення оголосив міністр транспорту РФ Віталій Савельєв.
Коментарі