У Росії стрімко подорожчали унітази, раковини та інсталяції класу економ.
Зростання вартості сантехніки за окремими позиціями за лютий-квітень становило до 70%, пишуть росЗМІ із посиланням на операторів будівельного ринку.
"Найбільше в ціні зросли змішувачі, раковини та унітази в сегменті економ. Китайські та турецькі постачальники активно користуються ситуацією підвищеного попиту, пов'язаною з виходом європейських брендів, та піднімають вартість своїх виробів", - розповіла комерційна директорка Pridex Олександра Алейнікова.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Путін плаче за унітазами, чмоня на танку: мережі рясніють фотожабами про парад у Москві
Незважаючи на повернення курсу рубля до докризових показників, скорочення пропозиції, ускладнення логістичних ланцюжків і подорожчання сировини залишаються важливими факторами, що впливають на вартість кінцевого продукту.
Позиції преміум-класу зросли в ціні на 5-25%. Незважаючи на менш виражене подорожчання, у преміальному сегменті спостерігається значно більший дефіцит, ніж у сегменті економ. Свою діяльність на території Росії обмежили такі компанії, як Hansgrohe, Axor, Duravit, Villeroy & Boch, Geberit і Grohe.
М'ясопереробники в Росії попереджають про можливий дефіцит ковбас і сосисок уже через три місяці.
Швейцарська компанія з виробництва товарів особистої гігієни та здоров'я Essity, що володіє торговими марками Zewa, Libresse і Libero, йде з російського ринку. Компанія закриває в Росії три фабрики, де виготовляла продукцію.
Коментарі