Найдорожчим світовим брендом, витіснивши з першої позиції минулорічного лідера Google, став Amazon.
Саме ця компанія очолила ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.
Вартість бренду Amazon зросла за рік у півтора рази - до $315 млрд.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як приховати номер у Telegram
Другу сходинку посіла Apple ($309,5 млрд), а ось Google опустився на третю позицію ($309 млрд). Далі йдуть Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba.
Ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands складається на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP. Враховуються фінансові показники і відгуки споживачів. Рейтинг укладають щорічно з 2006-го.
Компанія Microsoft припиняє співпрацю з китайською компанією Huawei на виконання рішення уряду США. І більше не продаватиме Huawei ліцензії на Windows для ноутбуків та інших пристроїв
Коментарі