




Готелі, будинки, яхти, офісні та кухонні меблі - це далеко не повний перелік того, на що можна перетворили списані літаки.
Після закінчення терміну експлуатації літаки розпилюють на частини. Нових функцій надають практично всьому. Корпус перетворюють на готелі чи офісні приміщення, стільці та частину корпусу використовують замість офісних меблів, а крила - замість дахів для будинків. Як все це відбувається - бачили журналісти CNN.

Зроблений з фюзеляжу Boeing 307 Stratoliner, невеликий корабель колись належав мільярдеру Говарду Хьюзу. Його купували і продавали, і зрештою він отримав свою нинішню форму. Співак і поет - пісняр Джиммі Баффет назвав його "Космічним мафіном". Нинішній власник, Дейв Дріммер, придбав його як плавучий будинок в 1981 році. Зараз він стоїть в Форт-Лодердейл, штат Флорида.
Секція фюзеляжу літака, сама по собі не має будь-якого значення. Але якщо додати стіл, вона стане перегородкою з алюмінієвого сплаву - міцною і довговічною.
MotoArt створює різні столи, журнальні столики, столи для конференцій з несподіваних частин літака, включаючи пропелери.
Skypak, німецька компанія використовує візки з літака для зберігання краваток і сорочок. Більш інноваційні перетворення включають DVD-стійки та взуттєві шафи. Ціни на візки Skypak починаються від € 1380 ($ 1,833).
Архітектор Девід Герц розробив WIing House в Малібу. Дах зробив їх крила Boeing 747. Клієнт запросив "викривлені, жіночні форми".
Літак-будинок Джо Екслайн, "Проект Свободи", включає в себе два літаки. Екслайн працює в IT,. Батько був пілотом у Pan Am. Хлопець завжди цікавився літаками.

"Коли мені було 15 років, мій батько відвіз мене в аеропорт, щоб я міг потрапити в літак і відправитися літати по країні", - згадує Екслайн.
Готель Suite в Нідерландах складається з повністю неушкодженого корпусу Іл-18 1960 року, перетвореного в готельний номер на двох. Він оснащений ліжком, джакузі, солярієм і міні-баром. Літак до того пережив багато: використовувався для політичних цілей, був перетворений в пасажирський літак на 120 чоловік, а потім використовувався в якості ресторану протягом 15 років, поки не став готелем в 2007 році.

Jumbo Stay в аеропорту Арланда в Стокгольмі - єдиний в світі широкофюзеляжний літак, перероблений в хостел. Там знаходяться 76 спальних місць. Вони коштують недорого.
Готель Costa Verde на узбережжі Коста-Ріки - навпаки вважається розкішним. Він колись був Boeing 727. За $ 250 за ніч ($ 500 в піковий сезон) ви можете спати поруч з тропічними пляжами в літаку, який більше не може літати. Аварійні двері ведуть до обідньої зони на балконі, побудованої над правим крилом літака. Несподівані гості можуть включати ленінців і мавп.
Runway34 - це ресторан недалеко від аеропорту Цюріха, в якому центральною частиною є колишній радянський Іл-14.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кам'яні котеджі та лазурні узбережжя : 6 найчарівніших селищ Європи
"Рішення про демонтаж літака найчастіше залежить від того, чи є вартість його частин і компонентів вище, ніж вартість літака в якості літального апарату", - говорить Марк Грегорі, керуючий директор британської компанії з обслуговування літаків Air Salvage International.
"Середній вік літака, який ми розбираємо, становить 18 років, - каже Грегорі. - Це вже значно більше того, скільки він теоретично міг використовуватися. Але в деяких випадках ми демонтували літальні апарати, яким не було навіть 10 років ".
"Найцінніше знаходиться в двигунах, але є ринок для всіх видів використовуваних деталей і запчастин. Часто авіакомпанії більш зацікавлені замінити зламану частину старих, а не ремонтувати ", - пояснює Девід Трейтель, колишній виконавчий директор американської Apollo Aviation Group.
Готель Ананиара Кіхавах на Мальдівських островах визнали найінстаграмнішим у світі. Про це повідомив портал Luxury Travel Advisor. На території закладу найкраще виходять фотографії для інстаграма. Острів, де розташований готель, називається Кіхава Хуравалхі. У готелі є підводний ресторан, де можна випити кілька келихів вина з винного льоху. Відвідувачі можуть розслабитися в лаундж-зоні або поспостерігати за зірками в обсерваторії.
Коментарі
Украина для людей.....я только не пойму кто я и такие как я.....наверное НЕЛЮДИ и Украина не для нас.....так что покращення нам не грозит.....ух....а я то запереживал что жить станем лучше....
.....Это он бредит или гонит......
що цей покидьок меле.цей уряд-смерть україни.янукович взявся за грабіж країни з перших днів своєї влади,а цей ідіот розповідає про якусь про якусь мрію.мрія януковича-грабіж держави збулася.
За пять лет он должен реализовать ее. Поэтому вопросы к президенту".- подождём,если не умрём.Самое интересное начнётся после бала.
Колисниченко сказал открытым текстом : -уряд втiлюё велику мрiю Януковича, не народу украни, а мрiю Януковича, можна сказати ще зрозумiлiше. Незалежна,яка незалежна показала Харкiвська угода, тепер маячня з таможеним союзом, могутня,чисельнiсть силовикiв бльше чисельностi армii, до чого це, захищенiсть кого,вiд кого, як вiн захищаё було видно в рад.Украна 350 рокв боролась за нежалежнiсть вiд росii,звiринна ненавсть доУкраiни та всього украiнського, вадiк та партя регiонiв роблят все щоб оп"ять накинути ярмо, вони самi вдккрито кажуть, що не украiнцi.Не дай Боже, повтор ситуацii сТузлою, вони стануть на сторону росii, а це значить, ми пригрiваём та воспитуём ворогiв Украни. Гарант не бачити цього не може. вiн просто не хоче.
Як там справи у педофіла Колесніченка?
Яка мрія?
Колесніченко: Новий уряд втілює велику мрію Януковича - золотий унітаз.
яндук с гадиком, перепутали Украину - с межигорьем...
большая мечта евнуха-маразматика
Вот уродина этот Колесниченко. Синежопый Гебельс.