Сьогодні, 4 грудня, в Києві були підписані оновлені маркетингові рекомендації з проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року між приймаючими містами Євро-2012 та УЄФА. Про це стало відомо в рамках прес-конференції в Києві з нагоди офіційного оголошення імен близнюків-талісманів Євро-2012.
Присутній на заході віце-прем'єр міністр України з питань підготовки до Євро-2012 Борис Колесніков зазначив, що професіоналізм і колосальний досвід маркетологів УЄФА - запорука того, що турнір пройде в Україні та Польщі на високому рівні і стане справжнім футбольним святом.
"Там справжні професіонали. І вчити їх маркетингу - це все одно, що вчити Гвардіолу, як тренувати "Барселону" після перемоги 5:0 в Ель класіко", - підкреслив Колесніков.
Документ передбачає комплекс заходів, спрямованих на популяризацію міст-господарів Євро-2012, підвищення інформованості уболівальників не тільки Україні і Польщі, але і всього світу про міста, які прийматимуть турнір.
Рекомендації передбачають однакові умови для міст, як України, так і Польщі.
Зокрема, передбачено презентацію проморолику про свої міста під час фінального жеребкування турніру, яка відбудеться в Києві 2 грудня 2011 року. Плюс буде створено офіційний сайт всіх приймаючих Євро-2012 міст. Знайти інформацію про них можна буде і на офіційному сайті УЄФА.
Реклама міст буде відбуватися і під час матчів на стадіонах, зокрема на щиті центральної трибуни.
Ще однією важливою рекомендацією УЄФА є обов'язкова наявність однієї офіційної фан-зони з можливістю трансляції матчів на великому екрані. Фан-зона повинна бути оформлена символікою турніру, знаходиться в безпечній зоні, з можливістю продажу на її території їжі та напоїв. Вхід на територію фан-зони буде вільним. Територіальне розташування зон - центральна частина міста.
Крім того, для жителів міст-господарів буде зарезервовано певну кількість квитків на матчі. За словами директора оргкомітету Євро-2012 в Україні Маркіяна Лубківського, при купівлі їх на сайті УЄФА, який є єдиним правовласником на здійснення продажу квитків, необхідно буде вказувати індекс міста.
"Разом з тим, ми постійно займаємося вдосконаленням системи реалізації квитків, яка дозволить з одного боку відвідати матчі максимальному числу жителів міст-господарів, з іншого - максимально убезпечити вболівальників від підробок і спекулянтів", - сказав чиновник.
Квитки для вболівальників надійдуть у продаж у березні 2011 року, а продаж корпоративних пакетів розпочнеться з квітня того ж року.
Коментарі