Сьогодні, 14 листопада, УЄФА представив графічне оформлення фіналу Ліги чемпіонів УЄФА, який відбудеться в суботу, 19 травня, на "Арені Мюнхен".
Характерна концепція була розроблена спеціально для вирішального поєдинку Ліги чемпіонів 2012 року і заходів, що супроводжуватимуть його. Наявність власного дизайну й логотипу додає фіналу неповторної індивідуальності.
Елементи оформлення використовуватимуться в рекламних цілях на різних платформах, щоб підвищувати популярність і престиж однієї з найбільших спортивних подій планети.
Так, фінал Ліги чемпіонів-2011 між "Барселоною" і "Манчестер Юнайтед" у всьому світі подивилося 179 000 000 чоловік.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Барселона" виграла Лігу чемпіонів
Концепцію дизайну розробило агентство The Works, що базується в Лідсі. В оформленні стилістика й енергія німецького експресіонізму злилися з розмаїттям сучасної архітектури Мюнхена. Використання синього й блакитного кольорів навіяно великою кількістю в місті таких популярних у наші дні будівельних матеріалів, як скло й метал, що добре відображають дійсність.
У оформленні використані ромбоподібні елементи, що певною мірою повторюють форму мюнхенського стадіону і немов відображають ключові епізоди з історії турніру. Символічно зображений трофей Ліги чемпіонів УЄФА. Його дизайн створює відчуття гордості, якості й високого досягнення - понять, які міцно асоціюються з фіналом Ліги чемпіонів.
У основі ідеї створювати унікальне графічне оформлення для кожного фіналу лежало бажання виставити приймаючі міста в унікальному світі.
Коментарі