Кілька місяців назад в Санкт-Петербурзі стартувала рекламна кампанія під назвою "Зеніт" - команда супергероїв!". Проте один з персонажів акції Анатолій Тимощук, якого зобразили на бігбордах з могутньою грудною кліткою, рельєфними м"язами, негативно поставився до проекту, назвавши своє зображення образливим.
Керівник компанії, яка займається цим проектом, Олексій Якушик прокоментував реакцію українського футболіста.
- Дуже шкода, що Анатолій Тимощук так відреагував на своє зображення. Ми зовсім не хотіли його образити. Просто старалися, щоб наші герої вийшли добрими і доброзичливими, з часткинкою гумору.
У нас, до речі, було декілька ідей - наприклад, спробувати поекспериментувати з фанатськими шарфами, розвісивши їх по всьому Пітеру у вигляді розтяжок. Але ми її відкинули. Над перетворенням футболістів на супергероїв працює ціла команда.
У нас вже готові зображення майже всіх гравців "Зеніту" - правда, неостаточні. Ми промальовували їхні характери, схильності. Хто буде наступним після Тимощука, поки не знаємо. Але постараємося врахувати побажання Анатолія. Може, приберемо м"язи і облягаючі штани. Хоча сама ідея супергероїв може при цьому постраждати, - сказав Якушик.
У самому "Зеніті" надалі збираються всі зображення погоджувати з гравцями - щоб не вийшло непорозумінь.
- Не в курсі, як вийшло з Тимощуком, мене тоді в Санкт-Петербурзі не було, але взагалі це цілком логічно - показувати футболістам макети малюнків, які потім побачить все місто, - говорить PR-директор пітерського клубу Олексій Блінов. - адже ідея-то креативна, класна: супергерої зараз страшно популярні, вони скрізь - навіть на шкарпетках і дитячих піжамах. Адже виходять не пародії, а зображення реальних людей, причому дуже позитивні.
Коментарі