Не минуло ще й тижня після вирішального Гран-прі сезону, як новоспечений чемпіон Формули-1 Себастьян Феттель підписав першу вигідну угоду.
Як повідомляють німецькі джерела, 23-річний пілот уклав багатомільйонний спонсорський контракт з американською компанією Procter & Gamble, згідно з яким буде рекламувати шампунь Head & Shoulders.
Крім того, за даними Bild, нині Феттель, який, до того ж, самостійно займається своїми справами, за рекомендаціями юриста і фінансового експерта веде переговори ще з декількома брендами.
Нагадаємо, наприкінці минулого тижня Себастьян Феттель здобув перемогу в Гран-прі Абу-Дабі. Він став наймолодшим чемпіоном світу в історії Формули-1, завоювавши титул у віці 23 років і 137 днів. Таким чином Феттель перекрив досягнення Льюїса Хемільтона, який став чемпіоном світу в 23 роки і 299 днів. До Хемільтона цим досягненням володів Фернандо Алонсо.
За матеріалами Motorsport, Gazeta.ua
Коментарі