У 2009 році стартував новий трирічний маркетинговий цикл для клубних турнірів УЄФА. Одночасно з ним, було презентовано новий турнір - Ліга Європи. Тепер у Лізі Європи централізованому маркетингу будуть піддаватися не 13 ігор, як було в Кубку УЄФА, а 205 матчів, що істотно збільшить доходи від реклами і телебачення. Оновлене змагання покликане ще більше популяризувати футбол в країнах континенту, і з часом за рівнем доходів наблизитися до Ліги чемпіонів.
Таким чином, на найближчі три роки виплати клубам у Лізі Європи були закріплені на новому рівні. Тільки за участь у груповому етапі покладається € 640 тисяч, за зіграні матчі - € 350 тисяч, премія за результати - € 420 тисяч. За вихід в 1/16 фіналу тепер нараховують € 200 тисяч.
Донецький "Шахтар" завершив виступи в Лізі Європи на етапі 1/16 фіналу, поступившись за сумою двох матчів англійському "Фулхему". Виходячи з нової системи преміальних виплат, у дебютному сезоні Ліги Європи "Шахтар" заробив близько € 1,5 млн. У цій сумі можлива похибка плюс-мінус € 20 тисяч, оскільки до кінця невідома система виплат за кожну перемогу і нічийний результат.
Проте "улов" гірників міг бути істотно більшими. Виплати за участь у 1/8 - € 300 тисяч, 1/4 - € 400 тисяч. Півфіналіст отримає додаткові € 700 тисяч, команда, що зайняла друге місце - € 2 млн., а переможець - € 3 млн. Нагадаю, що за виграш у минулому сезоні Кубка УЄФА, "Шахтар" удостоївся € 2,5 млн., а сукупний дохід гірників від турніру склав € 3,621 млн.
З нової маркетингової трилогією УЄФА, на 33% зросли і виплати клубам в Лізі чемпіонів. Представник України в ЛЧ сезону 2009-2010 - київське "Динамо" - незважаючи на виліт з групової стадії, отримало € 8,7 млн. преміальних. Тепер за участь у змагання команди отримують € 7,1 млн., за кожну перемогу - € 800 тисяч, і € 400 тисяч за кожну нічию.
Коментарі