Відповідь є... Бо Варшава - це столиця й має все на халяву. Познань - тому що до Німеччини їхати лише годину. Вроцлав - невідомо за що, але це файне місто. Гданськ - бо пляж, курорт, море, казино й закусочні. А чому Хожув і Краків не отримали Євро? Хожув - бо їх стадіон це такий архаїзм, як польська тренерська думка. Краків - відкинули, бо погані дороги.
Так вибір міст-організаторів Євро-2012 прокоментували у "Fakt".
У Варшаві Національного Стадіону ще не має, закінчення його будівництва заплановано на початок 2011 року. Потрібно також побудувати кільцеву дорогу міста. Готовність кільцевої східної дороги до 2012 року стоїть під знаком питання. В першій половині 2011 року повинна бути побудована швидка залізниця від центру міста до аеропорту Окецє.
Що вже є? 30 тисяч місць у готелях - це в тричі більше, ніж вимагає УЄФА. До 2012 року кількість готельних місць у столиці повинна вирости на 25-30 відсотків. Також до 2012 року, новий термінал аеропорту Окецє, повинен бути повністю інтегровано з першим.
У Гданську Балтік-Арена має бути закінчена 20 січня 2011 року. Заплановано також новий авіаційний термінал, розрахований на пасажиропотік у 5 мільйонів пасажирів щороку та черга метрополітену, яка з"єднає Гданськ, аеропорт та Гдиню. Вона повинна бути введена в експуатацію напередодні 2012-го року.
Готова вже готельна база та кільцева дорога, яка була побудована ще в 70-х роках.
У Познані весь час модернізується стадіон. Роботи розпочалися ще в 2002 році та повинні закінчитися в червні 2010. Стадіон "Лех" буде перший польський готовий стадіон до Євро 2012. Він розрахований на 42 тисячі глядачів. Аеропорт Мілина повинен збільшити свою пропускну здатність з 9 до 12 тисяч пасажирів на 10 годин.
Познань вже має близько 17 тисяч готельних місць у готелях 5*, 4*, 3*. До того ж до Євро буде ще 40 тисяч місць в економ готелях. З огляду на хороші автобани, до Познані легко доїхати на авто, а в самому місті легко дістатись до аеропорту.
У Вроцлаві стадіон розрахований на 43 тисячі місць, має бути готовий на початку 2011 року. Готельна база вимагає розбудови. З кільцевими дорогами також не має бути проблем - триває будівництво трьох готелів. Інвестицій та значного збільшення вимагає аеропорт, з яким ще й транспортна комунікація не налагоджена. Проблему має розв"язати лінія швидкого трамвая.
Інформація 2012ua.net з посиланням на wp.pl
×
Коментарі