Директор каналів "Футбол 1" / "Футбол 2" Олександр Денисов розповів про рейтинги Євро-2016.
"Природно, найвищі показники були на іграх нашої збірної. Всього перший матч (Німеччина - Україна) подивилося близько 9 мільйонів українців. Другий, з Північною Ірландією - більше 7 мільйонів, а третій, з Польщею - більше 6 мільйонів. Але Євро дивилися і без збірної України. Наприклад, матч Англія - Росія подивилося більше 6 мільйонів уболівальників.
Добре дивилися поєдинки за участю Франції, Німеччини, Італії, Польщі, Португалії, Уельсу. Два півфінали бачило більше 10 мільйонів глядачів, фінал Євро подивилося близько 8 мільйонів українців".
У порівнянні з КС-2014 рейтинги телеперегляду в Євро-2016 вищі або нижчі?
"Уваги до європейської першості, в порівнянні з мундіалем, було удвічі більше. Це можна пояснити тим, що нашому глядачеві ближче все-таки європейський футбол. Також не можна не врахувати, що тут виступала і наша команда".
Як купувалися права медіа-групою?
"Це був тендер, в якому брали участь й інші канали. При виборі переможця УЄФА цікавило не тільки питання ціни. Важливим критерієм була ще й фінансова стабільність партнера, який не просто заявив цифру на папері, а й зміг би виконати всі взяті на себе зобов'язання. Таким партнером УЄФА побачив медіахолдинг "Медіа Група Україна".
Перемога у тендері і наші фінансові зобов'язання перед УЄФА в тому числі означають, що "Медіа Група Україна", виплачуючи кошти Європейському футбольному союзу, одночасно фінансує розвиток футболу в Україні. УЄФА, отримавши кошти від телетранслятора, виплачує бонус Федерації футболу України в розмірі 8 мільйонів євро, який складається з грошей МГУ. Тому ми хочемо, щоб ФФУ відзвітувала перед суспільством, як саме ці кошти будуть витрачені на розвиток футболу в країні", - заявив Денисов.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Португалія заробила на Євро-2016 втричі більше за Україну
Коментарі