Четвер, 15 квітня 2021 10:58

FAVBET презентував ребрендинг, розроблений BANDA

  FAVBET – це не просто гемблінгова платформа, а компанія, яка робить спорт видовищним
FAVBET – це не просто гемблінгова платформа, а компанія, яка робить спорт видовищним

Компанія FAVBET вирішила змінити ставлення суспільства до індустрії азартних ігор (гемблінгу), яка в Україні переживає системні зміни, пов'язані з легалізацією грального бізнесу. До роботи залучили креативне агентство Banda. Спільна робота тривала пів року.

Креативні команди презентували нове позиціювання FAVBET, в основі якого європейський підхід: ставлення до гри як до розваги, а не способу заробітку.

Спеціалісти Banda надихалися ідеєю, що FAVBET – це не просто гемблінгова платформа, а компанія, яка робить спорт видовищним, а клієнтський досвід від гри – унікальним. Саме цю ідею втілено в стратегії, позиціюванні та новому візуальному стилі. Продовженням ребрендингу стане інформаційна кампанія з ключовим повідомленням: "Будь всередині гри".

В основі рестайлінгу – кольори, що були з компанією понад 20 років, але стали насиченими та сучасними. Оновлений логотип більш динамічний та гнучкий. Креативна команда використала два протилежних шрифти: "Таке візуальне рішення символізує протистояння, що є основою спортивних змагань", - пояснюють у BANDA.

У FAVBET зазначають, що вони є відповідальною компанією, яка виступає за культуру беттінгу (ставок на спортивні події), та очікують на позитивні зміни в ставленні суспільства до грального бізнесу.

На початку квітня Комісія з регулювання азартних ігор і лотерей видала ліцензію компанії, що володіє популярним букмекерським брендом Favbet.

Favbet працює в кількох країнах та є партнером багатьох спортивних команд і змагань. Починаючи з сезону 2019/20, українська Прем'єр-ліга офіційно називається "Favbet Ліга".

Зараз ви читаєте новину «FAVBET презентував ребрендинг, розроблений BANDA». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі