Керують проектом відомий журналіст і коментатор Пітер Уїндзор і американець Кен Андерсон, який років 20 тому працював у Ligier і Onyx, а останніми роками очолював технічний департамент команди Haas/CNC, яка виступала у NASCAR.
Чутки про те, що за океаном створюється проект, пов"язаний з Формулою 1, почали ходити ще в минулому році. Зокрема, повідомлялося, під час Гран Прі Канади Кен Андерсон зустрічався з босами Honda Racing Нікому Фраєм і Росом Брауном.
З тих пір не було ніякої нової інформації про зв"язки USF1 з Honda Racing, хоча, здавалося б, якщо у когось є плани приходу у Формулу 1, найбільш простим рішенням могло б стати придбання команди, що йде зі змагань, з Бреклі. Але Motorsport Total пише, що штаб-квартира USF1 розташовується в США, в штаті Північна Кароліна, а її європейська база, імовірно, знаходитиметься в іспанському місті Більбао.
Північна Кароліна обрана не випадково: саме там нещодавно введений в експлуатацію унікальний комплекс Windshear, який, на думку експертів, є найкращою аеродинамічною трубою в світі.
З чуток Уїндзор і Андерсон вже отримали схвалення комерційного боса Формули 1 Берні Екклстоуна та заручилися його підтримкою. Девізом нової команди буде класична та зрозуміла фраза "Made In America", і, за задумом творців USF1, виступати в ній повинні саме американські гонщики.
Нагадаємо, кар"єра останнього американця у Формулі 1, Скотта Спіда, який виступав у Toro Rosso, явно "не пішла" - посварившись із керівництвом команди, в 2007-му він повернувся на батьківщину, де нині досить вдало ганяється в NASCAR. У будь-якому випадку, досвід пілотування машин Формули 1 із діючих заокеанських гонщиків є тільки у нього. Втім, у США підростає нове покоління, зокрема, відомо про бажання молодого Марко Андретті, онука легендарного Маріо Андретті, спробувати свої сили в Європі. Сподіваюся, що в лютому ми проведемо гідну презентацію", - сказав Пітер Уїндзор.
Команда-новачок вже навіть розробляє свій власний сайт www.usf1.com.
Коментарі